Jumaat, 28 Oktober 2011

kerut dahi kerut kening.

bosan-bosan lalu saya dengar siaran radio.

entah frekuensi apa saya tidak ingat.

pemanggil bercakap dengan penyampai.

pemanggil beritahu dia mahu sampaikan ucapan "hai".

kepada kawan yang sedang baring-baring di katil sebelah.
.
.
.
.
.
.
.
saya percaya penyampai itu juga rasa apa yang saya rasa.




















.
.
.
.
.
.kak azian, kek coklat kakak sedap.

puding roti sedap hari itu siapa yang buat?

saya cuma dapat rasa secubit.

bila saya mahu lagi bekas nya sudah bersih.

saya kecewa.

49 comments

28 Oktober 2011 8:37 PG

what? what? what?
kah2...

28 Oktober 2011 8:39 PG

Mak pun rasa macam yang kamu rasa.

Eh! mak tak sempat pun rasa puding roti itu. Spegeti kamu mak cuma sempat rasa sesuap sahaja!

28 Oktober 2011 8:44 PG

Hiks~ Pas ni, amik le byk2 eh? Jgn amik sket2. T melepas. Heheheh!

28 Oktober 2011 8:47 PG

Hahahahahah..pagi2 dah jadi cmni kan..??

28 Oktober 2011 8:48 PG

Macam gitu banyak makanan boleh terlepas juga ye. Kalau makcik mana yg sedap ambik dulu bebanyak. Haha...

28 Oktober 2011 8:48 PG

kolestrol yg tinggi tuuu..~heheh~

28 Oktober 2011 8:53 PG

hai en. bujal!

28 Oktober 2011 8:53 PG

tu mesti dah takde idea...
lawak betui..huhu


p/s: mesti bujal 'malu' nak rasa
kek cawan oren kak ati kan :)

28 Oktober 2011 8:54 PG

kekekekeke...kelakar!

28 Oktober 2011 8:56 PG

Lukisan tu macam muka bujal versi hensem :).

28 Oktober 2011 9:16 PG

:) lukisan muka jackie chan ke ni bujal...hehehe

meh sini mkn, saya belanja

28 Oktober 2011 9:31 PG

tak sorang pun yang tepek gambar makanan, cik ina teringin nak tengok.

28 Oktober 2011 9:31 PG

hahaha

dia ngan kawan sebelah dia tgh gaduh kot

28 Oktober 2011 9:47 PG

"saya nak sampaikan ucapan selamat malam kat mak saya yang tengah masak kat dapur tu"...hahahahaha...aku benci dengar caller buat ucapan macam ni.

28 Oktober 2011 10:00 PG

selalu dengar orng bagi ucapan pada orng yg tgh tido..huhu

28 Oktober 2011 10:07 PG

tu nama dia dh tak de kerja...



.

28 Oktober 2011 10:08 PG

Memang merepek bila dapat on air.

28 Oktober 2011 10:59 PG

Bila masakkkan sikitlah sedappp, maka next gathering jangan lah bawak sikit bawak lebih2 supaya semua dpt merasa...hehehehe

28 Oktober 2011 11:21 PG

hehehe.. peing pening..

sana sini semua orang berceritakan tentang perjumpaan kat rumah kakcik tu ya.. best sungguh.. mesti ramai yang hadir kan.. teringin nak pergi next perjumpaan... =)

28 Oktober 2011 11:22 PG

haha..nak suara masuk radio la tu..kamu kena faham bujal...

28 Oktober 2011 12:53 PTG

biasala tu bro bujal. kihkihkih

28 Oktober 2011 12:56 PTG

itu yg kamu dengar di radio...

byk lg yg macam2 kami dapat semasa tak ke udara

sebab itu sy suka buat keputusan matikan talian

kahkahkahhhhhhhh

*sorry*

28 Oktober 2011 1:43 PTG

dengar lah lagu bujal
yg awak dengar benda benda mcm tu sapa suruh

28 Oktober 2011 1:45 PTG

Dengar youtube la baru tak ada panggilan nak buat ucapan.

28 Oktober 2011 2:10 PTG

radio... lagi banyak berckp dari lagu diputar...

28 Oktober 2011 2:26 PTG

hahhaha

sabor jea la!

28 Oktober 2011 2:58 PTG

haha,nk glamer je lbh ni!

bzr kedit jek

28 Oktober 2011 3:14 PTG

pernah sekali call Kak Prema (tak ingat radio apa)... nervous giler sampai cakap pun lajuuuuu jer. pastu terus letak! hahah

28 Oktober 2011 3:21 PTG

saya syak kak azreen yg buat puding roti.nanti saya pergi tanya die.keh3

28 Oktober 2011 3:30 PTG

sebenarnya nerves suara keluar kat radio tu, sampai tak tahu nak beri ucapan kat saper...

kawan tgh baring sebelah pun jadilah, asal suara tu terus berkumandang...hahaha

28 Oktober 2011 4:55 PTG

terbayang makanan sampai ke hari ni ek?


hehhehe


tpi mmg berbulu dgn ucapan kat radio camtu...aduyaiii

28 Oktober 2011 5:13 PTG

lau aku dah lama aku tukar channel.

28 Oktober 2011 6:36 PTG

kan? satu lagi buat ucapan kepada suami yg sedang bekerja, suami tgh bekerja dgr radio kahh?


saya jeles.
saya tgk banyak makanan masa gathering tu.
hahaha, saya teruk, saya nak makan, bukan saya nak jumpa org, hahahahahahah

28 Oktober 2011 9:42 PTG

hah?! hah?! hah?!!!

katil sebelah?!!


arghhh!!!



haha
;p

28 Oktober 2011 9:57 PTG

errr... tak paham... :(

28 Oktober 2011 10:07 PTG

Mmg tak suke pun bile ade org buat ucapan mcm tu...pada hal org tu ade kat sebelah dia jer...

29 Oktober 2011 12:58 PG

statement terakhir itu walupun kecewa, ttp ada berbaur pengharapan..

29 Oktober 2011 1:59 PG

pakcik kalau ada ucapan-ucapan kar radio, kompom tutop!

29 Oktober 2011 3:11 PTG

hoho!..saya pun akan berkeadaan seperti gambar tu jugak..hehe.

29 Oktober 2011 5:27 PTG

bila encik bujal mahu menjadi penyampai radio?

29 Oktober 2011 6:21 PTG

KC suka dgr lagu jer. BTW, KC dtg bwk teh tarik berperisa losyen mustajab. Buat penawar kerut di dahi. Nah secawan. Hihi.

29 Oktober 2011 6:41 PTG

"hi , saya nak ucapkan salam untuk abah yg tengah baca suratkhabar , adik kat depan tu tak habis2 basuh kereta , mak kat dapur sibuk memasak . saya sayang korang semua !

bye !"

menaikkan jari tengah pada susuk radio yang tidak bersalah .

30 Oktober 2011 11:27 PTG

ngah stress ke nie??hihi

Singgah sini: Selipartoilet :)

31 Oktober 2011 12:13 PG

part kek azian tu k.ayu terus rasa jelessssssssssssssss

31 Oktober 2011 1:06 PG

rindu kamu bujal xxx

31 Oktober 2011 1:07 PG

owh, makan kek x ajak Gua

31 Oktober 2011 2:59 PG

gua tak suka dengar orang bercakap-cakap dekat radio. radio adalah tempat gua mendengar lagu bukan ucapan. haha

31 Oktober 2011 11:02 PG

bujal,
kek tu sedap sbb di masak dgn penuh kasih syg....hahahahhaha....lawak je laa...

eh, kuah spageti tu letak apa ye...rasa lain mcm akak selalu buat...sedap...akak mkn sikit sbb nak mkn nasi ayam , nasi lemak...dan lain2...heheheheh

(nak diet nihhh...hahahhaah...tp mkn bykkkkk)

31 Oktober 2011 7:06 PTG

len kali kalau makan.. jgn buat rasa.. makan biar lepas gian.. hehehe

Catat Ulasan