Khamis, 1 Disember 2011

ingat.

baring pandang kipas syiling,

mengelamun,

teringat arwah-arwah yang saya kenal,

ajal mereka,

ada yang datang tidak terduga.

mengelamun lagi,

ajal sendiri,

entah macamana caranya.
.
.
.
.
.
.
tuhan,

saya tidak berani minta lebih,

cuma saya mahu mati saya bukan dalam sesat.

amin.






*tidak dapat jalan ke rumah kamu.hari ini saya cuti.jaga haji salim.semalam dia jatuh tergelincir.alhamdulillah tiada serius.cuma kena pemerhatian lebih.

49 comments

1 Disember 2011 2:19 PTG

kem salam haji salim..
semoga cepat sembuh..

*kita sama2 beringat tentang kematian.. Ajal maut itu Pasti dtg*

1 Disember 2011 2:23 PTG

sob sob...sedih plak entry nie..

1 Disember 2011 2:24 PTG

mudah-mudahan kita mati dalam iman..amin...
moga haji salim cepat sembuh ya;)

1 Disember 2011 2:24 PTG

SALAM,
SAMA2 KITA MENDOAKAN AGAR KITA DAN KELUARGA MATI DALAM KEADAAN BERIMAN

1 Disember 2011 2:27 PTG

moga kita semua di matikan dlm husnul khotimah..moga hj salim cepat sembuh /sehat semula ye

1 Disember 2011 2:28 PTG

Amin

1 Disember 2011 2:31 PTG

moga dikabulkan,bro.

1 Disember 2011 2:33 PTG

smg cpt sembuh ya hj salim...

1 Disember 2011 2:39 PTG

jaga hj salim ...bertimbun pahala timpa kepala kamu tahu...:)

1 Disember 2011 2:40 PTG

Semoga Hj Salim cepat sembuh. Kamu memang anak yang baik. Semoga Allah sentiasa merahmati kamu dan perginya kamu nanti pasti dalam keadaan yang beriman. Amin.

1 Disember 2011 2:43 PTG

semoga haji salim cepat sembuh,
baiknya kamu.

1 Disember 2011 2:53 PTG

:))

1 Disember 2011 2:58 PTG

menjaga ibubapa adalah jihad, moga Hj Salim cepat sembuh...

1 Disember 2011 3:02 PTG

Teringat lagu ungu:

Andai Ku tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohon
tuhan tolong panjangkan umurku

Smoga haji salim cepat sembuh.

1 Disember 2011 3:06 PTG

cara doa tu berlawanan dengan anjuran Nabi s.a.w.

Disuruh kita doa syurga paling tinggi - Jannatul Firdaus.

1 Disember 2011 3:12 PTG

Moga cepat sembuh....


Moga kita sentiasa diberi 'nikmat kesihatan' agar dapat beramal :)

1 Disember 2011 3:13 PTG

setiap kali dipenghujung 5 waktu ..tadah tangan mu...mohon lah yg 1 itu..

Jaga HAJI SALIM elok-elok....

1 Disember 2011 3:15 PTG

moga pakcik cepat sembuh hendakNYA.. syukur tiada apa-apa yang teruk berlaku..
takpe.. dahulukan yang mana lebih utama dulu..

1 Disember 2011 3:18 PTG

hj salim yg jaga ainul tu?
semoga cepat sembuh yer tuan haji...

1 Disember 2011 3:21 PTG

amin.....siapa taknak ke syurga kan?

semoga mendapat keredhaan dariNYA

1 Disember 2011 3:29 PTG

Semoga Haji Salim lekas sembuh!

1 Disember 2011 3:39 PTG

moga semuanye baik²...sumpah lama x dtg sini...lawa header!

1 Disember 2011 4:02 PTG

didoakan haji salim cepat sembuh
moga doa awak juga dikabulkan, bujal.




amin.


:)

1 Disember 2011 4:12 PTG

moga cepat sembuh...

my warmest regards to him

amin

1 Disember 2011 4:14 PTG

moga cepat sembuh....

entry yg betul ikhlas dari hati....terharu plak baca...:)

1 Disember 2011 4:21 PTG

sampaikan salam Hajah Saliyam kpd Haji Salim okey... sila jg Haji Salim sebaik mungkin... ^___^

** Kamu adalah anak contoh kpd yg lain...

1 Disember 2011 4:45 PTG

amin~

1 Disember 2011 4:50 PTG

Ya Allah..!
semoga Hj Salim cepat sembuh..

jaga dia elok2 bujal..sian dia

1 Disember 2011 4:58 PTG

mujur haji salim tak cedera.. orang tua2 jatuh bahaya...

dari pagi bukak blog awak, baru ni dapat komen.. konon macam busy kat ofis.. :)

jangan miss doa mintak mati dalam husnul khatimah..

1 Disember 2011 5:18 PTG

moga cepat sembuh ye...

1 Disember 2011 10:31 PTG

semoga pak mertua cepat sembuh ya..
siapa nak jaga ainul nnt.. nmpknya kenalah kamu ambil cuti..

utk jaga haji salim, jaga ainul & mama ainul yang sdg berbadan dua..

semoga kamu juga dikurniakan kesihatan yg baik untuk menjaga mereka semua..

cuti tahunan byk lagi kah?

1 Disember 2011 10:32 PTG

semoga hj salim segera semboh

kak ati pun selalu nk doa mati
dalam iman ...amin

1 Disember 2011 10:52 PTG

Kamu memang anak menantu yang baik BUJAL....

1 Disember 2011 11:18 PTG

menantu yang baikkk

2 Disember 2011 12:48 PG

insaf. amin. moga dikabulkan.

2 Disember 2011 2:21 PG

semoga haji salim cepat sembuh.

2 Disember 2011 8:21 PG

Kau anak yang baik, bang.

2 Disember 2011 8:27 PG

takut mati...
tapi malas juga nak beribadat...
macam mana nak buat?

2 Disember 2011 9:20 PG

Haji Salim in good hands....

pakcik tak risau!

2 Disember 2011 9:49 PG

InsyaAllah, moga haji Salim cepat sembuh di bawah jagaan bujal...

dan semoga kita semua matinya nanti dalam iman....aminn.

2 Disember 2011 10:05 PG

semoga haji Salim cepat sembuh

2 Disember 2011 11:42 PG

sama-sama kita berdoa supaya mati kita semua bukan dalam sesat, terutamanya sesat yang nyata :)

2 Disember 2011 11:52 PG

patutlah tak nampak bujal

moga haji salim cepat sembuh

kita??
entah nanti, entah malam ini, tak tahu ajal kita.. kannn

2 Disember 2011 11:56 PG

Semoga haji salim cepat sembuh...

2 Disember 2011 12:55 PTG

tetibe gua rase seram......
kamu telah mengingat kan gua yg tengah lena nih.......

2 Disember 2011 2:45 PTG

semoga Haji salim cept sembuh

7 Disember 2011 10:44 PG

enrti 'alim-alim' ni wa tak reti komen laa....

7 Disember 2011 3:21 PTG

buat aku insaf ayat terakhir..renung2kan..

Catat Ulasan