Jumaat, 16 Disember 2011

saya suka kerja saya.

kalau diikutkan,

saya punya pendengaran masih cantik,

fizikal telinga pun masih normal.

tapi untuk kepastian yang hakiki,

saya tanya pakcik itu berulang kali.

sampai satu tahap pakcik jadi bengkeng.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"dik,pakcik nak uruskan hal saka arwah orang tua pakcik.hal saka! kaunter mana????"
.
.
.
.
.
.
"hal pusaka lah abah!"
.
.
.
.
.
.
.
huh~

nasib baik anak pakcik itu ada.

saya mana tahu tempat hendak urus saka!

62 comments

16 Disember 2011 8:36 PG

klu hal saka, kena tnya mak mentua dhia la macam tuh..haha

16 Disember 2011 8:40 PG

Dia kena jumpa PAK BOON untuk uruskan saka! ;-)

16 Disember 2011 8:42 PG

hahah dengan Pak Boon bukan je uruskan saka, nak beli hantu raya pun boleh :D

16 Disember 2011 8:44 PG

ha ah...
Pak Boon boleh uruskan secara on line You!!!!

16 Disember 2011 8:49 PG

you aaallll, sapa pak boon?

16 Disember 2011 8:51 PG

kalau hal saka kene tanya tok bomoh cerita tentang dhia tu..

16 Disember 2011 9:05 PG

orang kelantan panggil sakko- pusaka....hehehe

kalau saka tu, panggil saka...hehehe

16 Disember 2011 9:05 PG

short form la..hahahaa..bahasa sms :D

16 Disember 2011 9:06 PG

hahaha..betul ayung cakap..kena tnya mak mentua dhia..


p/s: sy lum penah merasa 1st kt sini uhuk

16 Disember 2011 9:12 PG

haha.. pakcik tu dah kena tawan dek hantu saka lah tu..

16 Disember 2011 9:23 PG

pak boon? ade la citer yang den tak tgk nih~

*

kalau betul bermasalah telinga, jumpala dr singa.

telinga saya dah boleh dgr balik. hu~

16 Disember 2011 9:26 PG

tambah kaunter, maner tau pusaka ada puaka? Bergaduh adik bradik berebut2..hehehehehe
betullah kata pakcik tuh! hahahaha

16 Disember 2011 9:27 PG

habis la kamu en, bujal.
pak boon makin femes dari kamu.. hahaha!!!

16 Disember 2011 9:32 PG

OK! ini blog pertama pagi ni buat aku gelak semput!..

syabas inspektor Shahab...mere nam joker!

16 Disember 2011 9:34 PG

Itulah selalu tengok cerita hantu dah jagi macam tu...

16 Disember 2011 9:35 PG

fungsi anak?

16 Disember 2011 9:36 PG

jgn main-main ngan saka.....hahaha...~~~

16 Disember 2011 10:15 PG

terlebih tengok cite tentang dhia ni

16 Disember 2011 10:21 PG

Hehe...
Saka pun bole ikut pi pejabat...

16 Disember 2011 10:22 PG

cakap kat pakcik tu
kalo sakaratulmaut boleh la abg tolongkan

16 Disember 2011 10:29 PG

sian pakcik tu..

dia punya 'pu' hanya dia
seorang yg dengar ..hehe

16 Disember 2011 10:34 PG

lidah terengganu ke tuuu...

16 Disember 2011 10:40 PG

haduih! pokcik.. pokcik.. sakka plak.. hehehe..

16 Disember 2011 10:51 PG

aduhaiiiii

16 Disember 2011 10:59 PG

Hhahahahahahahahahahahahahaha!

16 Disember 2011 11:17 PG

macam mana nak uruskan saka yer...hehe

16 Disember 2011 11:45 PG

haha. pakcik tu banyak sangat tengok cerita mistik kot? haha.

16 Disember 2011 11:50 PG

sila jempu en dogol..dia adalah bomoh terkemuka di kg delek kanan huhuhhhh

16 Disember 2011 11:53 PG

Hahahaha...lawak ah pakcik tu. Mcm mana pusaka bley jadi saka ☺☺☺

16 Disember 2011 11:56 PG

pakcik nak bengkeng la..bek hen kang..hehe..KOG tak kenal pak boon? gelemer dah dia

16 Disember 2011 11:58 PG

menitik air mata... gelak ;p

16 Disember 2011 12:00 PTG

kena sediakan kaunter SAKA pasni....hahhahaha

16 Disember 2011 12:05 PTG

haha huhu...kena lebih2kan faham dgn semua dailek kat M'sia nih...

16 Disember 2011 12:14 PTG

hahhahahahahah...
hal saka kene jumpa org len yg lebih berwibawa....hal pusaka, kene jumpa org yg macho, hensem bergaya matcham bujal...ekekekekekek....(geli ek baca...hehehhe)

p/s sape komen no 1 paling byk dlm entry akak hr ni laa pemenangnya....faham tak??/alah, senang je punnn...ko rea susah kot...hehhehe

16 Disember 2011 12:19 PTG

saya pon mcm katak bwh tempurung..sapa pak boon ?

16 Disember 2011 12:26 PTG

adeh...ni akibat banyak sangat cerita tahyul kot..hahaha.. meremang bulu roma nak uruskan saka..

16 Disember 2011 12:32 PTG

Kahkahkah....

melenting pakcik oii

16 Disember 2011 12:47 PTG

tu mesti orang ganu.. ada pekataan2 yang sesuka hati di cantas sukukatanya...

16 Disember 2011 1:24 PTG

nasib baik..kalau tak dia turun kan saka dia kat kamu bujal...ngeh ngehhh!

16 Disember 2011 1:47 PTG

urus saka kat tepi sungai la..
tak pun kat laut..
ekekekek

16 Disember 2011 2:26 PTG

ahahahhahahhahhaha

16 Disember 2011 3:45 PTG

hehhee...
boleh sewel kalau selalu dpt customer gini

16 Disember 2011 4:16 PTG

nk urus saka? meh sini :) sy tlg buang ke laut :p

16 Disember 2011 5:13 PTG

kahkahkah. kelakar.

16 Disember 2011 5:47 PTG

keh keh keh
nak urus saka katanya!

16 Disember 2011 6:12 PTG

urus saka tya en bujal?
heh heh heh.. lain kali sebut betul2..

16 Disember 2011 6:16 PTG

Sabo je laa Bujal.. kalau dlm situasi gini..nak marah org tuakan.. :)

I love my job too.. maklumla baru dimotivatekan.. :)

16 Disember 2011 6:33 PTG

tiba2 teringat kisah hantu..
takuuuttttt
tapi kisah bujal sangat mengelikan bulu ketiak kak ayu..

hahahhahahaha

16 Disember 2011 11:01 PTG

naya plak nk cri kaunter saka
tu nmanya shortform-pkcik tu advance lah!

16 Disember 2011 11:43 PTG

hoiiii..siapa dia pak boon yg korang cakap ni?? hahahaha

17 Disember 2011 12:34 PG

rasenyer mmg ade yg panggila saka...hahaha

17 Disember 2011 1:36 PG

saka ka ka ka ka ka ka...!

17 Disember 2011 2:54 PTG

ekekeke..
seram je kan tetiba suruh uruskan saka.
hahaha.. :p

17 Disember 2011 4:08 PTG

kahkahkah....kalau saya pun akan bertanya banyak kali hingga pakcik itu jadi bengkeng...kihkih.

mesti kamu sudah jumpa macam2 peel...:)

17 Disember 2011 4:26 PTG

WKWKWKWKWKWKWK. this can really be misunderstood a while..

17 Disember 2011 7:32 PTG

hantar ustaz...

18 Disember 2011 12:11 PTG

kahkahkah

dh slh fhm disitu

18 Disember 2011 4:22 PTG

malunya aku kalau jadi pak cik tu...-_-

19 Disember 2011 7:10 PG

huiiii!! seriauuuuu....

19 Disember 2011 11:36 PG

bahayanya pakcik2 bela saka..haha

20 Disember 2011 12:22 PTG

mak aiii....alam bunian la plak.ade ke kaunter semacam itu?woha!!

20 Disember 2011 2:35 PTG

nanti saka tu ikut balik umah..haha ;p

Catat Ulasan