Selasa, 27 Disember 2011

barang lepas usah dikenang.

"saat yang bahagia datang sekejap saja.."

termenung saya sekejap dengar bait lagu arwah Teuku Zakaria bin Teuku Nyak Puteh itu.

betul lah,

bahagia itu,

sekejap sahaja.

saya hela nafas.

mengeluh.

letak lengan atas dahi.

saya sambung baring.

saya tenung siling.

siling tenung saya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dapat bonus rm500 sahaja.

dua tiga kali belanja sudah habis.

keh keh~



mamaainul bagi.
bonus dia banyak.

47 comments

27 Disember 2011 11:18 PG

ada juga 500...ada org yg tiada 500....huaaaaaa...makchik lah orgnya yg tiada 500 itu...boleh makchik menangis sekarang??...

27 Disember 2011 11:21 PG

wah! dapat hp baru tu!! Belum anak sekolah, ok lagi bujal. Kalau anak dah berderet sekolah, 500 tu lagi cepat habis...hehe.

macam kami 3 dah sekolah, mmg 500 tu mcm air aje...huhu

27 Disember 2011 11:22 PG

untung bujal dapat mama ainul
dah pandai masak dan kiut...
pemurah pula :)

27 Disember 2011 11:24 PG

:) camtulah.....

ada yang tak dapat camne??

27 Disember 2011 11:28 PG

ui..dpt gajet baru...best la tu..

27 Disember 2011 11:32 PG

fuiyooo...smartphone!
canggih~~

27 Disember 2011 11:33 PG

waa..new gadget ka bro?

27 Disember 2011 11:33 PG

yg dapat 500 letak tgn atas dahi...yg x dapat ni nak letak tgn kat mana lak bujal? T.T


yeah! upload blogger droid ye =)

27 Disember 2011 11:34 PG

Byk betul gajet kau ya...haha..

Aku dah lama tak dapat bonus...:)

27 Disember 2011 11:35 PG

ok lah tu 500...sis takda bonus pun.hehe.

27 Disember 2011 11:37 PG

syukur lah dapat bonus..

27 Disember 2011 11:40 PG

untunglah dapat htc

27 Disember 2011 11:42 PG

Mak pun tumpang bonus ayah je. :)

27 Disember 2011 11:43 PG

untungnya bujal!!...

27 Disember 2011 11:44 PG

dapat phone baru, bahagia rasa lama sikit kut.. he..he..

27 Disember 2011 11:46 PG

Bujal, RM500 abis...ganti HTC. Ape de hal?

Hahahaha!

27 Disember 2011 11:55 PG

Assalamualaikum Bujal

Alhamdulillah
dapat HP baru..

Wassalam

27 Disember 2011 12:19 PTG

untungla..hahahah

27 Disember 2011 12:29 PTG

saat bahagia dtg sekejap tp kerap! hehe tu yg dpt HTC satu :D

27 Disember 2011 1:11 PTG

ello Bujal ...

27 Disember 2011 1:12 PTG

Bestnya dpt HP baru ☺☺

27 Disember 2011 1:20 PTG

wah..
hndset baru!


dapat bonus bukan nak share pun..
hahaha

27 Disember 2011 1:38 PTG

bestlah dapat rm 500... mcm akak ni.. huhuhu.. tgu durian jatuhlah.. tak muncul2..

27 Disember 2011 1:44 PTG

bonus dari tuhan tak kira lagi.. bonus mendapat isteri yang bolh mendapat bonus yang banyak.. mak aih panjang nama bonus ni.. kah3

27 Disember 2011 1:48 PTG

saya masih dalam mode 'menunggu bonus' :(

27 Disember 2011 2:07 PTG

hukssss.. neh nak nyanyi lirik brg yg diimpi x penah dapat.. waaaaaaaaaaaaaaaa.. nak jugak seketul.. sob sob sob.. mamaainul cer wat sedekah sket kat adik neh.. hehehe..

*dan2 mengaku adik kannnn*

27 Disember 2011 2:15 PTG

hidup harus dinikmati, ta kiralah dapat bonus sikit atau banyak, ye dak : )

27 Disember 2011 2:19 PTG

lagi 4 hari harijadi en zalie.. tahun baru tu..
saya hadiahkan samsung galaxy note.. geggegegegge

mamaainul baik macam ayu gak kannn

27 Disember 2011 2:38 PTG

oklah tu dari tiada langsung kan...untungnya kamu dapat smartphone baru;)

27 Disember 2011 2:57 PTG

Untunglah Ainul dan Bapa Ainul..

nak jadi anak angkat mama ainul lah macam ni...


UuuUUuuuUu... menari sinchan di pagi hari.

27 Disember 2011 3:29 PTG

dapat bonus tak banyak pun tak apa loooo...

kak aina...tak ada org nak bagi.

27 Disember 2011 4:14 PTG

bertuahnya abam bujal....hehe...

27 Disember 2011 4:59 PTG

bonus mu bonus ku jua.. hihi.. ok la tu.. share ma..

27 Disember 2011 5:10 PTG

baiknya mamaainul~~~~

hehe

27 Disember 2011 6:09 PTG

Amboi spsg...

27 Disember 2011 6:41 PTG

htc is the best. bagi gua lah.

27 Disember 2011 9:15 PTG

amboi...sah rasa bahagia berganda2 bila mamaainul bagi henset seketul depan mata.hu3

27 Disember 2011 9:28 PTG

baik betulkan hati mamaainul ....

htc lagi... i jelesss tau ...

27 Disember 2011 9:42 PTG

kalau saya dah kawin nanti
saya akan bagi suami saya gadget idaman dia yang paling mahal tapi dia bayar sendiri

27 Disember 2011 9:54 PTG

pakcik tahun ni bonus tiada....

27 Disember 2011 10:24 PTG

tak penah merasa bonus


pilu oh!

27 Disember 2011 11:34 PTG

Laki bini dapat bonus. Bolehlah tukar tukar hadiah.

Orang yang tak pernah bonus? Tumpang tengok. hehehe

28 Disember 2011 12:54 PG

alhamdulillah..ada jugak bonuskannn...

tapikan kak ain dah dapat bulan julai hari tu tiga bulan bonus tau... dan bulan nov dpt lagi satu bulan...tu yg tak jadi nk berhenti kejeee...nnt tak ada uwang masyukkkk...

28 Disember 2011 1:44 PG

ainul dapat apa?

28 Disember 2011 10:50 PG

ada tak mamaainul belikan utk aku 1???

29 Disember 2011 11:12 PG

untunglah.. (",)

4 Januari 2012 8:24 PG

wah bertuahnya badan=)bonus kitapun mmg awal2 abes sbb masukkan anak g nursery=)mujur ada bonus kalau tak kena kacau gaji plak

Catat Ulasan