Jumaat, 26 November 2010

cerita betul 19 (kenyit-kenyit)

malam tadi,

7.30 malam.

buka TV9,

"rasa-rasa"

rancangan memasak.

ayam panggang,

salad kentang,

"sticky puding kurma"

nampak sedap.

tapi,

nampak sedap lagi,

sang dewi pengacara


anis nabilah.

emm,emm dan emmmm~

*jangan beritahu mamaainul.

haha~

19 comments

26 November 2010 2:26 PTG

Berapa no tel mama ainul.makcik contact dia.pandai main mata ye.

26 November 2010 2:28 PTG

kak ina :

mmmmmmmmm mmuah ha ha~~

26 November 2010 2:36 PTG

budak ni tak best la masak (ye-ye je)... aku tak konfiden langsung

26 November 2010 2:38 PTG

KOG

eleh makcik jeles~

*bujal suka dia punya cakap & gaya~seksi auw~~masak2 tu tak ambik pot pun~

26 November 2010 3:04 PTG

org jantannnnnnn...
gitu leeeeeeeee...

:p



"mama ainullllllllll....!!!"




.

26 November 2010 3:06 PTG

tasek :

"penjeless"

26 November 2010 3:17 PTG

tv9???
iols tak tengok chanel tu...

iols layan chanel2 kat astro sajorkkk!
[kata iols dengan nada riak]
hahahahaha

26 November 2010 3:19 PTG

milo :

bujal tak mampu~

ada megaTV je~

*ceh~makcik taqburr~

26 November 2010 4:30 PTG

bujal : ntah hapa kena makcik ni hari ni
mungkin kesan bau tu...
terus jadik riak dan takbur

*sila lempang makcik ni ye!*

26 November 2010 4:32 PTG

milo :

he~belum sampai seru melempang orang yang lebih berusia dari bujal.(ujar seorang remaja yang berusia 18 tahun)

26 November 2010 5:29 PTG

Ermm...minah ni mcm tak berapa nak sedappp jer masak..
..muhehehe..
salam ziarah kunjungan balas..

26 November 2010 6:37 PTG

pinatbate

tq sudi jenguk..

he..dia x pndai masak pun x pe..asalkan dia..

haha..

26 November 2010 11:13 PTG

salam
gua caya sama lu bro

27 November 2010 7:22 PG

ni yang bahaya ni bila tengok rancangan tv lain yang dipandangnya..haha..

27 November 2010 8:48 PG

brutal

lama x jenguk cni?

haha

27 November 2010 8:49 PG

kakpah

sekali skala kak.he..

27 November 2010 9:13 PG

masak nasik lemak kah?

27 November 2010 10:36 PG

dr.

tengok nasi lemak.

haha

29 November 2010 3:08 PTG

cait!!!!!

Catat Ulasan