Khamis, 4 November 2010

esok.

esok,

mamaainul nak masak sedap2.

keterujaan itu seperti kebanyakan rakyat yang sedang menanti filem 2 alam dari dr. rozmey.

oh my~

7 comments

4 November 2010 9:32 PTG

mai sini siket!

4 November 2010 10:06 PTG

hohoh..meh mai rumah..

5 November 2010 7:13 PG

lauk raya ke? hehe. maruku ada?

5 November 2010 9:34 PG

bujal...
akak selalu masak.. husband dah tak kisah pun... chian kami yg selalu masak ni... nak masak jarang2lah...

5 November 2010 10:21 PG

kog
wangeh,wangeh..

ibu abah
bini saya msak hujung mggu je..tu yg selalu teruja tu..

5 November 2010 2:49 PTG

tak teruja maa la cita tu, lagi teruja tgk gmba dia dok tujuk ibu jari tak abeh2

5 November 2010 2:53 PTG

hentak.
jangan kutuk idola aku weh..aku pemuja style rambut dia tu..haha..

Catat Ulasan