Jumaat, 26 November 2010

cerita betul 18 (risau)

tanya seorang budak :

"acik tau nasi lemak 50 sen tu apa?"

"sarapan yang hampir pupus"

jawapan jujur bujal.

"haha~salah~"

"dah tu?"

"nasi lemak 50 sen tu tetek kecik la acik"

pelangkung singgah di kepala anak kecil itu.

"acik ni apsal!!!!"

"acik sayang kamu"

risau.

anak orang sekarang.

10 comments

26 November 2010 8:45 PG

haaiiiihhh... anak2 zaman sekarang..

takut nak besarkan anak nangoi dua org kat umah tu.. cabaran besaq yg amat..

26 November 2010 9:39 PG

nhalilah :

bujal juga begitu~

26 November 2010 9:53 PG

adehhhhh!~ kecik2 dah kekuningan pemikiran

26 November 2010 10:05 PG

dah orang besar juga yang buat lawak tu depan budak² kan, dia mana tau tak boleh, sian kena pelangkung... lengan acik tu besor!

26 November 2010 10:24 PG

milo

macam2 kaler da..

kog

eh..bujal tak bersalah..he..

26 November 2010 10:28 PG

Tak salah budak kecil , budak kecil mendengar kata orang dewasa. Silap makcik pelangkung budak tu.Itu bukan caranya nak mengajar.

26 November 2010 10:34 PG

kak ina

pelangkung tu pakej dengan nasihat sekali..he..maaf cakap..budak sekarang banyak yg tak makan saman..

26 November 2010 10:36 PG

kelemahan akak, susah nak kenal jalan, tapi akak tahu ada jenjantas.first time pegi situ

26 November 2010 10:50 PG

huishhhh!!! dahsat!!!
harus sedia jawapan dari skrg kalau anak rebina sy tanya matcam..matcam :)

26 November 2010 11:48 PG

mdt

oi,trademark bujal..

Catat Ulasan