Khamis, 18 November 2010

cerita betul 15 (bertuah)

mac 2010.

dalam perjalanan ke tempat kerja.

"hantar sms sekarang dan menang RM5000.00!!"

corong radio frekuensi 105.3 fm.

berhenti di petronas.

tambah nilai RM10.

10 sms dihantar.

sambung semula perjalanan.

sampai pejabat,

panggilan masuk,

"tahniah!!"

heh~

bujal menang RM5000.

10 : 5000.

nisbah peluang kemenangan bujal.


*jangan mintak bujal belanja sebab duit tu da abis pun~~haha~

6 comments

18 November 2010 8:58 PG

lom sempat mintak dah cakap abis... kudukut lah!

18 November 2010 9:24 PG

akak tak nak tahu pasal duit.nak tahu yang mana satu ko.

18 November 2010 9:47 PG

Kak ina - yang paling cumil tu laaa, haha

18 November 2010 9:50 PG

haha~~ada dua orang cumil kat situ~~teka mana satu~~

18 November 2010 9:55 PG

tahniah
walopon dah tak dapat nak mintak belanja makan
hahahaha

bujal yg paling comel dan paling ujung tu kan???
*meneka dalam kesamaran*

18 November 2010 10:04 PG

milo :

wah~~tahniah makcik~~

Catat Ulasan