Khamis, 31 Mei 2012

gambar gambaran.edisi entah ke berapa saya sudah lupa.

pesanan khidmat masyarakat.
hari ini hari akhir.
kamu lambat bayar,
denda kamu tahu!

tidaklah saya mahu ainul jadi seperti abahnya,
umur 24 baru merasa duduk dalam keretapi.
ainul athirah.1 tahun 10 bulan 14 hari.
sudah naik keretapi.

tiap kali lalu depan kedai ini saya akan gelak sedikit.
membayangkan encik Soon itu siok (syok) sendirian

asal lahir iras ibunya.
bulan berganti bulan,
entah ikut iras siapa.
aisyah irdina.
2 bulan 15 hari.

kisah benar,
pertama kali gambar sekeluarga semenjak aisyah lahir.


tangan siapa biarlah rahsia.
kawan kita kita juga.
maka bolehlah saya tubuh kelab ibu jari bengkok.
keh keh~



32 comments

31 Mei 2012 8:51 PG

makin kacak.

31 Mei 2012 8:58 PG

best taw naik keretapi ni....

31 Mei 2012 8:59 PG

bestnya naik ketapi, tak payah pikir jem. aisyah ikut bapanya jugak kot...

meh sini pipi aisyah, ku cubit2

31 Mei 2012 9:11 PG

tak pernah naik keretapi ktm tuh..

31 Mei 2012 9:20 PG

dem! sapa yg mampu buat aksi jari bengkok tu? ~ahaha

31 Mei 2012 9:44 PG

geram nye dengan pipi aisyah irdina tu...chubby!

31 Mei 2012 9:53 PG

macam komplikatednya tarikh kat bil tu... tapi belek² balik, betul la kot gitu (macam nak spm kena buat analisa)

31 Mei 2012 9:54 PG

Nak jugak nek ketapi...

31 Mei 2012 10:14 PG

bujal.
aku try buat jari gitu gaya.
boleh ok....


baru tau.
haha.



.

31 Mei 2012 10:37 PG

tak pernah naik ketapi. haha

jari bengkok tu sy pun boleh buat :D

31 Mei 2012 10:44 PG

Mak di usia 40 lebih baru merasa naik 'katebang'... :(

31 Mei 2012 10:44 PG

Untung Ainul dapat abah perihati...

Tak sakit ke ibu jari tu?

31 Mei 2012 10:48 PG

comel =)

31 Mei 2012 11:36 PG

Assalamualaikum Bujal

saya baru sekali naik keretapi

31 Mei 2012 11:56 PG

klo tengok betul2 memang konpius ayat tarikh kat bil cukai tanah kan..huhu..aisyah dah 2 bulan 15 hari? arissa rifhana dah 2 bulan 20 hari -- belum cucuk 2 bulan lagi..heh

31 Mei 2012 12:13 PTG

kita dah bayr hari senin lepasss

31 Mei 2012 1:10 PTG

ainul tak rupa ayah dia... ;p

31 Mei 2012 2:33 PTG

dah lama tak naik keretapi.. anak2 apatah lagi..

ainul takdak rupa ayah dah.. dah besar nanti tak taulah pulak kan..

dah cuba buat tapi takut patah ibu jariku.. hehehe..

31 Mei 2012 3:29 PTG

muka bulat aisyah...comel!!.

31 Mei 2012 3:31 PTG

ainul udah semakin membesar sebagai juara... =)

31 Mei 2012 6:17 PTG

kamu memang pelik...:)

31 Mei 2012 6:45 PTG

errkkk kenapa dgn jari kamo tu ....wao memmang betui la leh wat kelabbb

31 Mei 2012 10:25 PTG

tak sanggup nk bengkok jari macam tu!

1 Jun 2012 9:49 PG

Jari pompuan sbb mcm cincin pompuan...

1 Jun 2012 11:00 PG

tak boleh buat, hampir terkehel... huhuhu

1 Jun 2012 3:19 PTG

LRT pernah lah naik...tapi keteapi lom lgi heheh

1 Jun 2012 3:19 PTG

wahh.. ada geng jari bengkok!
hehe

3 Jun 2012 10:59 PTG

apesal makin muda je ni? kehkeh

4 Jun 2012 5:33 PTG

comelnye anak2...kite buat jari mcm tu tp xberjaya..heheh

4 Jun 2012 8:38 PTG

aisyah masih iras ibunya...

6 Jun 2012 9:32 PG

ulang kata:
ASTAGA!!!!!!!!

kahkahkahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

6 Jun 2012 2:20 PTG

Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!

Randy
randydavis387@gmail.com

Catat Ulasan