Rabu, 2 Januari 2013

cerita kategori terbuka : dimana ada kemahuan disitu ada jalan?


Sebelum






Selepas.




Nampak?

Menunaikan azam sebenarnya adalah perkara enteng.

Tapi azam jangan lah bangang sangat.

Kapasiti,

Garis masa,

Kemampuan.

Biarlah realistik.

Selamat tahun baru awak..

22 comments

2 Januari 2013 8:47 PG

transformasi tahun baru eh.. hehehe..

selamat tahun baru bujal!

2 Januari 2013 8:52 PG

selamat tahun baru!

2 Januari 2013 8:55 PG

Selamat tahun baru, Bujal. :)

2 Januari 2013 8:55 PG

selamat tahun baru bujal!

2 Januari 2013 9:32 PG

hi awak

boleh kenal

35/f/kl








hahahahaha

sila xtif mcm selalu hokey!
:p

2 Januari 2013 9:39 PG

Selamat tahun baru bujal! Ada ke tak de, tetap nampak je encemnya...

=p

2 Januari 2013 9:47 PG

salam tahun baru Bujal X...

hahah..... azam yang paling senang nak tunai, rajin atau malas je kan

selamat tahun baru juga encik bujal!!

eh ari tu kte jumpa ada orang tu muka sebijik macam kamu. nasib baik tak tanya, adakah kamu bujal?

sebab masa tu teringat kamu kerja kat klang, bukan kat kl hik hikkkk..

2 Januari 2013 10:08 PG

aku sekarang mode pasang jambang ..bahahaha

2 Januari 2013 10:11 PG

Selamat Tahun Baru, Bujal.

2 Januari 2013 10:13 PG

Janggut simpan sikit dik - sunat. Makcik pun nak ucap selamat tahun baru juga buat bujal dan keluarga.

2 Januari 2013 10:31 PG

ada pasang azam nak tambah anak tak bujal..?

:D



.

2 Januari 2013 10:34 PG

perubahan 2013.. kehkehkeh..

2 Januari 2013 10:47 PG

enteng?

pekataan baru di ari baru di tahun baru..

hehe..

but nice!

2 Januari 2013 11:01 PG

hahaha betul2...nak berazam biar la logik :p

2 Januari 2013 4:22 PTG

Selamat tahun baru.

3 Januari 2013 8:46 PG

side burn jangan cukur tau!!

3 Januari 2013 3:47 PTG

selamat tahun baru Bujal

4 Januari 2013 1:42 PG

happy new year bujal!

6 Januari 2013 5:52 PG

Patut kau simpan terus Jambang tu.

Aku simpan sampai sekarang, bukan apa, boleh buat tutup double chin.

7 Januari 2013 12:43 PTG

wah semart abis ni

7 Januari 2013 1:10 PTG

emm cam kenal.hihi

Catat Ulasan