Jumaat, 11 Januari 2013

menyelusuri Persiaran Raja Muda Musa : Muhasabah di bawah bayu.


"hamboi!!!!! cantek kau !!!~~~"

marah betul saya.

kereta depan brek mengejut.

dia buat begitu tidaklah saya baran sangat,

tapi lampu brek dia tidak hidup.

sikit lagi saya hendak celaka.

saya sambung marah-marah.

masa melepasi kereta dia saya jeling.

kamu tahu kan kalau saya besarkan mata rupa saya nampak bahaya?

tapi yang bawa kereta itu mukanya tidak takut pun.

habis marah saya insaf.

saya buruk burukkan orang,

tapi buruk saya sendiri saya tidak ingat dan tidak sedar.

sampai rumah saya periksa lampu brek saya.

sebelah saja yang hidup.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"lampu brek" kamu sudah periksa?

31 comments

11 Januari 2013 9:07 PG

hihihi..selalu begitulah kita ni kan..sila sambung sendiri..hehehe..

11 Januari 2013 9:22 PG

dah... keta saya tip top... :)

11 Januari 2013 9:26 PG

err..
malam karang Akak check

11 Januari 2013 9:35 PG

awak tak besarkan mata pun nampak bahaya!

11 Januari 2013 9:36 PG

Jgn lupa check signal sekali...:)

11 Januari 2013 9:37 PG

'lampu brek' pada diri kita?

11 Januari 2013 9:42 PG

baru lepas servis...& muka nmpk bahaya itu sila tayangkan...

11 Januari 2013 9:48 PG

lantas org yg brek mengejut itu pun mejawab,

"memang cantek pun..hihi"

11 Januari 2013 10:01 PG

Hihihihi..
Mcm terkena jer kat makcik

11 Januari 2013 10:08 PG

Assalamualaikum Bujal

kalau atuk besarkan mata...tak sapa takut...

11 Januari 2013 10:08 PG

nanti check kat kete ahmad...heheh

11 Januari 2013 10:31 PG

nasib baik dia tak turun kasi pelempang

hehehehe

11 Januari 2013 10:38 PG

Salah org nampak sendiri punya tak sedar..

11 Januari 2013 10:48 PG

lampu brek ketiga saya ok.
br td intai ikut back mirror.

11 Januari 2013 11:00 PG

alahai belum juga abang bujal.

11 Januari 2013 11:09 PG

he he,,, KA selalu terkena org brek mengejut ni dgn lampu brek yg x menyala !..

11 Januari 2013 11:45 PG

sy selalu mcm tu, mrh² org..xbg signal la.. lmpu xmenyala la.. tp xterfikir nk check kereta sendiri..

11 Januari 2013 12:05 PTG

Hahaha...
Mr black cheqna ok=)

11 Januari 2013 12:29 PTG

saya tengok kete depan ada lampu brek
so dengan confidentnya saya rasa lampu brek saya pun akan berfungsi seperti kete depan.

11 Januari 2013 2:25 PTG

brek makcik ok ja...baru lpas chk tadi

11 Januari 2013 2:53 PTG

nasib baik tak turun-kuar kereta-maki hamun orang tu..kalau tak - malu

11 Januari 2013 3:27 PTG

hihihi...saya pun dah lama tak periksa lampu brek..

11 Januari 2013 5:22 PTG

Errrrrkkk

X check jgk !!!

11 Januari 2013 7:43 PTG

haha.....so jgn jegilkan sgt mata tu ..hihi

12 Januari 2013 12:21 PTG

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

12 Januari 2013 12:51 PTG

ahahhaha, periksa lampu brek anda!

13 Januari 2013 2:20 PG

"sy sllu jugak marah2 bila jumpa pemandu yg mcm tu,tp suami yg bawa keta tu cool ajer..biar lah....kata dia...tp sy yg lebih2 pulak..astaga.."

13 Januari 2013 5:33 PTG

Bukan setakat lampu brek sahaja kena periksa, tapi brek kemarahan dan brek baran pun kena periksa sekali!

17 Januari 2013 9:36 PG

hakhakhak....cembeng sebelah ye lampu brek awak?

21 Januari 2013 9:11 PTG

dah!!!

4 Mac 2013 1:24 PTG

lampu brek ok.. sebab baru tukar bonet belakang.. ;)

Catat Ulasan