Khamis, 27 Disember 2012

berhenti.sambung.

terima kasih kepada semua pembaca,

terima kasih kepada rakan-rakan yang masih mengekalkan blog ini dalam blog list masing-masing,

terima kasih kepada rakan rakan dari KKA,

terima kasih kepada yang masih sudi selak walaupun lama tidak ada tampalan baru,

terima kasih kerana berkomen secara sopan,

terima kasih,

terima kasih,

terima kasih.

jodoh kita tamatnya disini.

saya sudah tiada hati,

saya mahu berhenti.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

matcham-matcham 2.0.

kamu tunggu,

tunggu.

TUNGGUUUU~~~~~~~~





















24 comments

27 Disember 2012 9:02 PG

okeh...


*tongkat dagu menunggu.. mata kelip-kelip*

27 Disember 2012 9:18 PG

no komen... :)

27 Disember 2012 9:21 PG

*duduk sebelah Dr Singa - sambil tongkat dagu dan mata terkelip2 juga*...

27 Disember 2012 9:22 PG

menunggu sambil duk sebelah kakcik..

27 Disember 2012 9:23 PG

ok!

27 Disember 2012 9:24 PG

mengada ni... lepuk kang

27 Disember 2012 9:41 PG

1 Jan 2013 kalau takde entri baru, aku serang kau kat opis. ~bahaha

27 Disember 2012 10:09 PG

duduk sebelah mak juariah sambil kedip2 mata jgk

27 Disember 2012 10:12 PG

kalo tiada hati kena operate ganti hati.. lalalalalala~

27 Disember 2012 11:09 PG

okeh..ingatkan perhimpunan je ada 2.0

27 Disember 2012 12:12 PTG

Nak minum air tak?

27 Disember 2012 12:16 PTG

tolong kejutkan saya.... zzzzz

27 Disember 2012 12:40 PTG

blog aku juga terbiar.
kesian...


.

27 Disember 2012 12:41 PTG

Yeke Bujal? Sy pun tunggu hari. Uwaaaaaa!

27 Disember 2012 1:00 PTG

adeh...ok.saya tunggu!

27 Disember 2012 1:27 PTG

sambil terkelip2 kelopak mata menunggu.. ;)

27 Disember 2012 2:02 PTG

Ada 2.0 pulak...tak pa kami sanggup tunggu.

27 Disember 2012 2:55 PTG

ketuk ketuk meja sambil menunggu.. aik tak muncul2 pun...

27 Disember 2012 4:08 PTG

Iyer lah. Saya tunggu.

27 Disember 2012 8:28 PTG

Makcik pun tumpang tungkat dagu sebelah kakcik n dr singa...:))

28 Disember 2012 12:53 PG

hei hei kenapa kamu,tungguuuuuuuu

28 Disember 2012 12:35 PTG

apakah perbezaan dgn 2.0?

28 Disember 2012 6:07 PTG

Tgguuuuu

1 Januari 2013 5:01 PTG

Sama-sama~ :-)

Catat Ulasan