Jumaat, 6 April 2012

sekelumit iras.

"abang,aisyah ni kalau tengok betul-betul muka dia ada batang la~~tak macam kakak ainul~"

"aisyah ada batang??"

"BATANG HIDUNG LAH!"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hidup dalam era satu perkataan ada banyak maksud,

kadang-kadang boleh buat orang sesak nafas.

oh mamaAiAi cakap hidung Aisyah macam saya.

yay~


rambut dia saya sendiri cukur,

saya hebat tak?

35 comments

6 April 2012 3:27 PTG

muka dia macam abam bujal lah. sejibik

6 April 2012 3:29 PTG

kalau dah dapat 2 org anak tu mmg dah terbukti kehebatannya... hihihi

6 April 2012 3:31 PTG

sebijik seiras sebentuk dan secomel kamu Bujal

6 April 2012 3:48 PTG

kehkehkeh...

6 April 2012 3:51 PTG

cam muka bapak nye....

6 April 2012 3:54 PTG

Comel! Mcm ne Ainul? Ade buli adik die tak?

6 April 2012 3:56 PTG

@Pok Amai-Amai

dia sayang adik dia~~he~~

6 April 2012 3:58 PTG

Hebak mu!!!!


Hidungnya nampak tinggi dan cantik.....

6 April 2012 4:01 PTG

oh mcm hidung sy ada batang juga cuma smpi hujung kembang pula HAKHAKHAK


kamu hebatlah bkn semua org berani cukur kepala bayi yg masih lembut


aisyah..auntie doakan aisyah jd anak yg solehah :)

6 April 2012 4:27 PTG

lama tak kemari. Ainul dah dapat adik rupanya...

Tahniah bujal atas kehadiran orang baru dalam keluarga...

saya anak2 semua rambut mereka saya yang cukur masa baby, suami bantu pegang je...:)

6 April 2012 4:33 PTG

dah ada dua ai ...

hehee...

dah memang itu acuannya..kang kalo x sama pelik pulak kang..muehehee~

6 April 2012 4:33 PTG

Kan dah kakak kata hidung macam hindustan...

Bagus cukur rambut sebelum besar biar tumbuh baru nanti bersih...

6 April 2012 4:35 PTG

maknanya idung mancung la tu yer?
:))

comelll

6 April 2012 5:15 PTG

Comelnya:-D
doakan sy,sy nk baby jgk.huhuhu

6 April 2012 5:15 PTG

Hidung mancung ☺☺

6 April 2012 5:19 PTG

iras mama ai ai pun ada la tang mulutnya...
dah cukur rambut ya... hebat tu, ada terluka tak? kalau takde mmg sah hebat heee...

6 April 2012 5:42 PTG

hebat dan tahniah bujal!

comel

6 April 2012 6:23 PTG

cantik baju...

6 April 2012 6:54 PTG

bagusnya...dh timbang rambut dan nilaikan dgn emas? berapa gram rmbut dia..nmpak mcm lebat je...

oh ada nama baru,papa Ai Ai...dan mama Ai Ai

kemain byk anak patung aisyah :)

6 April 2012 6:57 PTG

baby besar tu mmg sedap gomol...
wanginya tak dapat nak citer...

6 April 2012 8:25 PTG

sebijik muke bujal. tahniah! ^^

6 April 2012 9:39 PTG

ini adik sy sbb kite lahir bulan dan tarikh yg sama. hai adik

6 April 2012 10:33 PTG

awak cukur tak rata..
:(

7 April 2012 7:28 PG

wahhhhhh....tahniah!

7 April 2012 8:29 PG

Baju Aishah ada muka monyet!

7 April 2012 9:58 PG

Aisyah ditemani singa, monyet dan beruang...

7 April 2012 1:06 PTG

nampak muka mmng comell..macam Bujal.keh..keh.keh....huhuu...tp HKL lg suka baju Aishah...huhuhu...comeyy....

7 April 2012 1:53 PTG

bagus awak cukur sndiri...masa cukur tu amik gmbar tak?

kenangan terindah tu sbb bukan semua bapak berani buat...

husben sya pun mula2 takut2 ...hihi

8 April 2012 10:50 PG

baju2 lama ainul boleh pas pas kat aisyah. hihi

8 April 2012 1:13 PTG

cukur sendiri? memang hebat ah, saya pun x buat, suruh beras buat! hihi

8 April 2012 1:13 PTG

cukur sendiri? memang hebat ah, saya pun x buat, suruh beras buat! hihi

8 April 2012 4:39 PTG

hidung ala-ala hindsutan ler tu. hehehe

9 April 2012 4:57 PG

bukan setakat hidung, muka Aisyah mmg sejibik muka kamu, muka Ainul mcm muka mamanya :)

9 April 2012 10:39 PG

alolololo

10 April 2012 5:27 PTG

hehe comel2..baby tak nangis ke masa cukur rmbut dia tu?

Catat Ulasan