Selasa, 17 Januari 2012

masam manis.

hari ini sudah 17 haribulan.

tapi saya rasakan sesuatu yang tidak betul.

sepatutnya tidak begini.

kemudian Tan Bu Jang lalu.

saya kenyit mata terhadap beliau.

Tan Bu Jang seolah faham .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"you punya limau esok mari"
.
.
.
.
.
.
senyum terus saya.

limau mandarin tahun ini,

sampai lambat.

entah kenapa.

ainul athirah
genap 1 tahun 6 bulan.
selalu jaga malam.
haih~

57 comments

17 Januari 2012 12:16 PTG

bujal, arini 17 hb.....

17 Januari 2012 12:18 PTG

buah limau mmg sedap, tapi kalau ada asthma, jgn buat pasal...

17 Januari 2012 12:20 PTG

hahahaha manisss sgt

:D

17 Januari 2012 12:23 PTG

dah dpt dah,..bnyk lak tu..hehe..boleh wat bekal 2 minggu!!

scan 4d ikut kinik la gak bujal..selalu dia masuk dlm consultation sekali kan...tp tak mahal la..dlm 40-60 hengget je rasanya..kalo byk masa leh la gi kinik krajaan amik drh tu..selalu wat kat farmasi je..sehari 4 kali doploh hengget..*lapairmata*

17 Januari 2012 12:24 PTG

laaaa... nak limau je... ;p

17 Januari 2012 12:24 PTG

ada 3kotak di CR mauuuu kah????

PS> join bloglist kak jommm

17 Januari 2012 12:30 PTG

Salam,
Kalau ada lebih nanti, pas2 kat kawan2 ni ... takde limau manis, limau masam sikit pun jadi

17 Januari 2012 12:33 PTG

tokey cina sebelah klinik aku pun belum bagi lagi limau berkotak kotak..haha

17 Januari 2012 12:39 PTG

Hehehehehe! Tunggu limau ye? Sini dah boleh muntah darah sbb asik mkn limau.

Ainul maintain comel!

17 Januari 2012 12:43 PTG

bestkan dpt limau free

17 Januari 2012 12:43 PTG

dah besar..

sat lagi jd anak dare!

17 Januari 2012 12:47 PTG

munna pun lambat dan tak byk dpt tahun ni...

17 Januari 2012 1:03 PTG

saya pun masih belom dapat limau ^^

17 Januari 2012 1:06 PTG

Mak tak boleh makan limau mandarin banyak2, nanti sakit tekak. Sila2 boleh semput. :)

17 Januari 2012 1:23 PTG

Rumah aku dah dapat sekotak dah :)

17 Januari 2012 1:29 PTG

kat meja iols ada dua kotak besar ni...
makin bertambah batuk lah lepas ni!

17 Januari 2012 1:46 PTG

dia bangun kejut tahajud tu ...

17 Januari 2012 1:52 PTG

sebaya my niece.
dia ajak fama dia qiamullail tu... ;)

17 Januari 2012 1:53 PTG

ayah di apun selalu jaga malam pe....hehehe

17 Januari 2012 1:55 PTG

wahhh...kami takde dapat limau punnn...

17 Januari 2012 1:57 PTG

kenduri limau nnt ajak saya jugak tauuuu~

17 Januari 2012 1:58 PTG

sekarang ni pun dah sakit tekak sebab mkn buah limau tu punya pasal...

17 Januari 2012 2:00 PTG

kat opis ni bru smpai 2 kotak...btul la..lmbt ckit..kalau tak mmg bkotak2

17 Januari 2012 2:05 PTG

saya tak dapat limau pun..:(

17 Januari 2012 2:22 PTG

Heee.... ainul dah besar ye. Semakin cerdik.

p/s: Limau kat office kakak nie kalau masuk lori 1 tan pun kakak rasa penuh tau... Hari ini kakak dah dapat 9 kotak lagi...

17 Januari 2012 2:37 PTG

warghh.. nk limau..

17 Januari 2012 2:45 PTG

tak larat dah nak makan limau.. byk sgt dapat limau.. kentut pun bau limau.. haha

17 Januari 2012 3:07 PTG

syabbas ainul... ^__^

17 Januari 2012 3:59 PTG

selalu jaga malam...'kacau daun betul la'...


hahaha!

17 Januari 2012 4:20 PTG

Baru jer dpt 3 kotak limau ni ha...nak lagi ker? ☺☺☺

17 Januari 2012 4:21 PTG

keja dgn gomen ni ..limau susah nak jumpa "tetiba atas meja"..tak mcm swasta dulu...jenuh !!

17 Januari 2012 4:54 PTG

saya pun ada 1 kotak di bawah meja saya. "SOROK" takut yg lain2 nampak. Hihihi.

17 Januari 2012 5:08 PTG

ngeee ijah pun nan hado lagi limau mandarin ni kena pi cari ni haha

17 Januari 2012 6:41 PTG

mohon jadi anak dara cepat sikit

17 Januari 2012 6:41 PTG

Bijik limau pun tak dapat lagi...kena pi beli sendiri gamaknya....
Ainul tu jaga malam nak main ngan bapak la....siang bapak keja..

17 Januari 2012 6:42 PTG

Bijik limau pun tak dapat lagi...kena pi beli sendiri gamaknya....
Ainul tu jaga malam nak main ngan bapak la....siang bapak keja..

17 Januari 2012 7:04 PTG

kalau ainul batuk dan selsema jangan bagi limau,kompom susah nak baik!

17 Januari 2012 7:51 PTG

best dpt limau free tp yg x best bla dpt limau masam arghhh

17 Januari 2012 8:49 PTG

gua bertolak-tolak bila datang bab limau ni....x minat.

17 Januari 2012 10:03 PTG

tempat aku nih,lima kotak dibagi,tak sampai 20 minit,clear!nih manusia yang makan ker,naga cina yang makan.

18 Januari 2012 1:27 PG

pakcik beli sendiri limau...

gigih tak?

18 Januari 2012 7:39 PG

jgn mkn byk..nanti cirit birit..limau panas..cuaca panas..nanti kamu yg panas..

18 Januari 2012 8:26 PG

memang sedap bila dapat limau tapi jangan terlampau banyak makan..
macam ai.. tahun lepas makan banyak sampai batuk2.. tahun ni kena kurangkan nampaknya.. tapi setakat ni masih belum dapat lagi itu limau.. hahaha..

18 Januari 2012 11:20 PG

den dah muntah limau....

18 Januari 2012 12:04 PTG

Makchik dah rasa duduk kat kebun limau diopis ni...semalam bawak balik 12 bijik...makchik rasa sampai bulan 12 nnt masih ada limau tu....

18 Januari 2012 1:10 PTG

nak sekotak!

18 Januari 2012 3:35 PTG

mesti diaorg lari budget tuh nak beli limau..huhu

anak mummy merah n sofiapun suka berjaga malam

19 Januari 2012 8:08 PG

limau free?
mai sini sebiji dua.

19 Januari 2012 12:09 PTG

makan limau byk2 nanti sakit perut.. sakit tekak...batuk..

tapi ape2hal pun.. limau tu tetap sedap...!

feel dia mari time2 raya cina jek..

*Ainul athirah kena tidur awal... pasal budak2 lagik.. mau jadi batbabygirl ke? hehehe

19 Januari 2012 2:43 PTG

ada extra x?

19 Januari 2012 10:14 PTG

BUAT BISNES!

20 Januari 2012 12:50 PG

ainul jaga malam? samalah.. irizz pun sama.. =}

20 Januari 2012 4:49 PTG

hehe ok la tuu.. skit lg adik ainul athirah pulak join kelab jage malam.. :)

22 Januari 2012 1:15 PG

main kenyit mata dgn tan bung jau pulak..ingatkan sapa tadi..hiks

saya dpt sekotak free mah boss bagi :)


ainul dh semakin dewasa,tk lama lg dapat adik..mesti kakak yg penyayang kan...happy utk ainul..

23 Januari 2012 12:12 PTG

best ahh...
manjang dia di panggil bujang...

25 Januari 2012 10:48 PG

comelnye ainul...da besau da dia..

limau yg paling best...limau free..hehehe

25 Januari 2012 3:00 PTG

Sebelum raya cina hari tu bawak balik sekotak. Sampai ofis pagi ni ada lagi 3 kotak. Oh best.

Catat Ulasan