Khamis, 26 Januari 2012

kifarah.

cough~cough~cough~cough.


srott~srott~srott~srott.


hark~~~~~~~~


puih!!
.
.
.
.
.
.
.
.
tapi saya gagahkan diri,

bekerja hari ini.
.
.
.
.
harap kamu semua baik-baik.

tutup mulut kamu bila batuk bersin,

sentiasa cuci tangan,

jangan sombong dengan ubat.

srott~~

haih~

51 comments

26 Januari 2012 8:27 PG

haisshh.....semoga cepat sembuh!

26 Januari 2012 8:38 PG

musim... musim..
jauhkan diri dari ainul dan mama ainul k.. jangkit pulak nanti..

26 Januari 2012 8:43 PG

get well soon ya!!

26 Januari 2012 8:43 PG

Semoga cepat sembuh, anakku.

26 Januari 2012 8:54 PG

ingat tu, jangan sombong dengan ubat, makan ikut aturan, okehhhh!

26 Januari 2012 8:55 PG

Makan bubur jer lah yerrrr? hehehehe

26 Januari 2012 9:00 PG

get well soon :)

26 Januari 2012 9:02 PG

semoga cepat sembuh

26 Januari 2012 9:04 PG

semoga cepat sihat...

26 Januari 2012 9:09 PG

adakah virus penyakit boleh berjangkit melalui blog ?

26 Januari 2012 9:10 PG

kamu ni mesti makan banyak sangat limau mandarin... tu la batuk + demam + selsema sekali...
haiyaa... kan suda pesan jangan makan itu limau manyak sangat...

*makan ubat!

26 Januari 2012 9:13 PG

Musim panas... makan oren banyak sangat... kurang minum air. Kena sabarlah bujal...

26 Januari 2012 9:21 PG

tak baik kamu~
lebih elok kalau kamu MC saja :)

26 Januari 2012 9:26 PG

sbb kepanasan or kena ujan ni?

26 Januari 2012 9:29 PG

semoga cepat sembuh yer bujal dan dapat wat entry baru setiap hari... aminn.. ^___^

26 Januari 2012 9:36 PG

cuaca tak menentu.. senang sangat demam dan selesema ni datang menyapa..

moga cepat sembuh!

26 Januari 2012 9:42 PG

semoga cepat sembuh bujal.. banyakkan minum air..

26 Januari 2012 10:06 PG

jgn sombong dgn ubat? ermmm sebelum tu jgn sombong nak jumpak dokter

26 Januari 2012 10:11 PG

get well soon :)

26 Januari 2012 10:17 PG

take care.. ramai yg batuk selsema musin cny ni.. org kata sbb byk makan limau.. eh? bukan limau tu byk vit c ke?? ntah la.. get well soon bujal..

26 Januari 2012 11:11 PG

cian abam. mmuuaahhxx

26 Januari 2012 12:32 PTG

moga cepat sihat...

Calon APC ni...

26 Januari 2012 1:41 PTG

semoga cepat sembuh!!...

26 Januari 2012 1:42 PTG

banyak sangat makan limau...

26 Januari 2012 1:46 PTG

semoga ko cepat sembuh ye, jgn lupa makan ubat, kalau dah selsema ngan batuk jauhikan diri dari ainul ye.

26 Januari 2012 2:55 PTG

makan limau banyak2 lg bujal..hehe

**take care**

26 Januari 2012 3:00 PTG

Dah pergi doktor ke bujal.. jgn lupa makan ubat tuh..yer.. moga cepat sembuh..

26 Januari 2012 3:19 PTG

gws!

26 Januari 2012 3:23 PTG

sudah terimakah air lai chee kang panas dr saya? courier semalam petang...

26 Januari 2012 3:32 PTG

srott...srottt..srottt...ubat yg sombong dgn makchik...makchik tak kisah dia pulak yg jual mahal...

*makchik tipu...sebenarnya makchik takut dgn ubat..nak2 yg cair itu...seriuuuu....

26 Januari 2012 3:49 PTG

moga cpt sembuh..

26 Januari 2012 9:34 PTG

harap kamu cepat sembuh
ramai pulak org tidak sihat sekarang ini
>_<

27 Januari 2012 12:41 PG

jgn sombong juga dgn doktor..doktor tanya jawab yg benar tau...

sama simptom2 tu dgn saya

27 Januari 2012 1:28 PG

aku baru baik demam, selsema seminggu. best! moga ko cepat sembuh.

27 Januari 2012 8:58 PG

penghapos dosa kecil tu...

27 Januari 2012 9:13 PG

meh sini ambik ubat

27 Januari 2012 10:46 PG

minum air suam

27 Januari 2012 11:35 PG

semoga cpt sembuh bro!

27 Januari 2012 3:25 PTG

musim ni..

byk makan limau mandarin ke?

*get well soon ye bujal!

27 Januari 2012 5:12 PTG

moga cepat pulih adikku bujal

k.ayu pun demam,salsema.. bila berbasikal seminggu.. baik dah...
demam manja namanya

27 Januari 2012 8:34 PTG

ermm....skang ni musim buah....ramai orang batuk2

27 Januari 2012 10:32 PTG

*hulur sebiji kelapa laut afrika dan sehelai tisu*

Semoga cepat sembuh!

27 Januari 2012 10:47 PTG

get well soon bujal

28 Januari 2012 2:28 PG

jangan sombong dengan ubat. tahu. jangan sombong dengan ubat.

28 Januari 2012 4:53 PG

banyak virus dalam badan.. :)

28 Januari 2012 2:23 PTG

moga cepat sembuh..

28 Januari 2012 2:59 PTG

get well soon..

29 Januari 2012 12:33 PG

mkn ubat,
insyaallah..
get well soon~~

29 Januari 2012 11:27 PTG

bujal dah baik? harap2 da kembali sehat spt biasa..

30 Januari 2012 1:14 PTG

tanda Allah sayang kamu..

31 Januari 2012 12:13 PTG

hubby sayang mmg selalu sombong ngan ubat=)selalu dia tahanjer kalau dmm..yang takut bila anak2 demam n dia amat fobia ngan ubat2..huhu

Catat Ulasan