Rabu, 16 Oktober 2013

saya sudah berpunya.

kucing,

menggunakan air kencing sebagai tanda kawasan jajahan.

orang rumah,

guna kasut anak.

























keh keh~

mama aiai cakap jangan alih.



18 comments

16 Oktober 2013 9:25 PG

senang carik.. kalau alih letik nak membongkok cari kat bawah kerusi.. kehkehkeh..

16 Oktober 2013 9:26 PG

*letih..

16 Oktober 2013 9:26 PG

aku tak pernah terfikir cara mama aiai nih...



.

16 Oktober 2013 10:48 PG

muat ter?

16 Oktober 2013 10:53 PG

Hihihihihihihihi
Tak pernah terpikir nak buat cenggitu....
Lambat laaa bg idea....

16 Oktober 2013 11:41 PG

umpama letak signage 'jangan cuba2 mengorat suami saya' hahaha...

16 Oktober 2013 12:35 PTG

ble tak buh lipstik kita dalam keta husband? hahaha

16 Oktober 2013 1:59 PTG

Bini sapa la yang cerdik sangat nih? keh keh keh

17 Oktober 2013 9:54 PG

Ala guna kasut pun kalau suami tu nak buat perangai dia angkat letak je bawah seat tak pun lam bonet...ahahaa...

Jgn nakal2 eh...

17 Oktober 2013 1:28 PTG

Baby Car seat dlm keta pon ok jer.

18 Oktober 2013 11:20 PG

ehehehhe kot la nanti suami nak bawak awek masuk keta..haaa terus awek nampak kasut anak ;)

18 Oktober 2013 1:07 PTG

letak gak sebungkus lampin pakai buang di seat belakang

18 Oktober 2013 1:41 PTG

hahahahahaa ok got it

22 Oktober 2013 10:52 PG

eheehhe..da booking awal2..heheh

23 Oktober 2013 4:36 PTG

saya pun letak kasut dkt situ...

26 Oktober 2013 6:42 PTG

Dulu aunty tinggal botol susu...

siot je...

11 November 2013 5:05 PTG

kalau nak jadi juga bujal.., apa dia kisah pasal tanda kawasan tu..haha.

11 Disember 2013 4:45 PTG

bhahaha... madam pun guna taktik yang sama...
kadang2 tinggalkan aksesori subang kat dashboard... kasut dua tiga pasang... jgn kata kasut anak, dgn kasut maknyer sekali!

Catat Ulasan