Isnin, 7 Oktober 2013

rebel.

sesetengah dari kamu (termasuk saya),

membuat perkara mengikut peraturan yang tidak wujud.

contoh  universal :

-air mineral cawan.kebanyakan dari kamu akan cucuk penyedut minuman dibahagian tengah.

salah kah?

tidak salah.

sekali sekala lari dari kebiasaan,

itu pun tidak salah.


marah betul kawan tengok kaedah makan kitkat saya.

"makan kitkat kena patahkan dulu la!!"

keh keh~

22 comments

7 Oktober 2013 8:25 PG

kitkat kaler ijau...
petama kali lihat..
=)

7 Oktober 2013 8:26 PG

Memang ada perkara yang kita buat tak ikut peraturan biasa, tapi tetap enjoy..

Pernah makan bihun goreng berkuah laksa, dan hirup guna straw?

7 Oktober 2013 8:26 PG

Memang ada perkara yang kita buat tak ikut peraturan biasa, tapi tetap enjoy..

Pernah makan bihun goreng berkuah laksa, dan hirup guna straw?

7 Oktober 2013 8:37 PG

Ada yg jenis suka langgar peraturan konon nak tunjuk gah...

Eh.. kakak tak pernah jumpa kitkat hiaju..

7 Oktober 2013 8:57 PG

Makan kitkat pun ada peraturan ya?

7 Oktober 2013 9:12 PG

saya bukan selalu tapi pernah.. ;)

psstt: kat mana ada jual kitkat warna hijau tu.. nampak sangat bukan penggemar kitkat.. ;)

7 Oktober 2013 9:17 PG

Hidup ni banyak peraturan tetapi sesekali laggar bukan ada yg nak saman pun...

7 Oktober 2013 10:08 PG

kit kat perasa wasabi kah itu...huhu
selalu buat apa2 ikut kebiasaan dan lazim org lain..

7 Oktober 2013 11:17 PG

aku makan kitkat,celup dlm nescefe

7 Oktober 2013 11:30 PG

dalam bilik kebal ada apa..?

7 Oktober 2013 11:51 PG

kitkat bangsa apa tu?


.

7 Oktober 2013 11:58 PG

Hijau??

7 Oktober 2013 12:18 PTG

perisa maccha?

7 Oktober 2013 12:28 PTG

kitkat greentea?
nak! nak!

7 Oktober 2013 12:52 PTG

kitkat mahal ni..memang bukan biasa. luar biasa nih!

7 Oktober 2013 1:30 PTG

terpengaruh dgn iklan maybe..

7 Oktober 2013 4:27 PTG

mana beli kitkat kaler ijau nih?importkah?

8 Oktober 2013 8:17 PG

eh ada kitkat kaler ijau hehe
sama la macam vitagen/yakult nak minum kna guna straw.bila sy main koyak je seal tu mesti ada yg tegur "eh guna straw la" padahal sama je pun masuk perut gak

8 Oktober 2013 9:50 PG

heheheh..xpe gigit aje kitkat tu..xpatah pon xpe..asalkan masuk mulut..hehehe

8 Oktober 2013 4:48 PTG

kit kah dari china kah?

berlatarbelakang ext staff lagi...ekekek...

16 Oktober 2013 10:47 PG

perisa apekah itu?

18 Oktober 2013 1:42 PTG

entahnyeee. gigit cmni tak feel haha

Catat Ulasan