Khamis, 3 Oktober 2013

hikayat salju kekanda : pengakhiran tragis?

dulu,

jarak antara saya dengan berat badan ideal tak jauh,

dekat sangat.

kemudian saya jadi malas.

motivasi pun hilang.

motivasi,

dekat mana ada jual murah-murah?

#kisahbenar.

2010
berat banyak

2012
berat sikit

2013
berat banyak balik.

*kalau kamu tutup bahagian dagu berlapis dekat gambar terakhir kamu akan nampak kelibat Aaron Aziz.#taktipu.

keh keh~

18 comments

3 Oktober 2013 8:15 PG

berat 2013 lagi banyak dari 2010 kah???

tak nampak muka Aaron tapi muka Afdlin, hehehehehehehe

3 Oktober 2013 8:27 PG

part nak dapat berat sikit tu balik rasa macam tipis je..
tekak asyik gedik manja nak makan je.. ditambah perut bagi kerjasama yang baik.. bagai dipam2 rasanya.. ;)

psstt: Bujal, nampaknya tak dapatlah nak rasa CKT kat kedai tempat hubby meniaga tu.. kecuali Bujal n family datang kat rumah.. ;)

3 Oktober 2013 8:28 PG

bujal... bujal...

berat sikit ensem, berat banyak kiut!

3 Oktober 2013 9:01 PG

ish ish ishhh...anak sape la niii...berat banyak ke sikit ke tetapppppp ensem macam Aaron Aziz dari belakang. : )

3 Oktober 2013 9:14 PG

kalau dapat berat sikit 2012 tu sangat bagus...

3 Oktober 2013 9:30 PG

Hu alohhhhh...lama tak jumpa dah bagai di pam2...

Cer tanya dok Faizi klinik dia ada jual ubat motivasi tak.

3 Oktober 2013 9:42 PG

kamu kurus tak lawa bujal.
nampak mcm org sakit.
2013 nampak comey!



:D



.

3 Oktober 2013 9:43 PG

eyh... tu hari masa gather2.. tak pulak nampak berat banyak.... #pujiamekhati.... hehehe

3 Oktober 2013 10:22 PG

xpe..yg penting mesti sihat..ada juga org yg kurus tp tak sihat..hehehe..

3 Oktober 2013 10:38 PG

Kalau motivasi boleh dibeli org kaya ajelah yg dapat...

3 Oktober 2013 10:44 PG

dua singgit.. mahu? hehehehe

3 Oktober 2013 12:14 PTG

sedap peluk perrr..

3 Oktober 2013 2:07 PTG

xpe, jnji sihat..

3 Oktober 2013 5:48 PTG

bang aaron versi berat banyak.. tolong sign autograph bang aaron

4 Oktober 2013 9:56 PG

kihkih dan sy pun gigih la tutup dagu berlapis tu..ok la ada la sikit2 eron ajisnya...

4 Oktober 2013 1:22 PTG

err..err...ok.saya speechless!!! hahaha

5 Oktober 2013 12:34 PTG

Abang Aarooonnnnnnn...Abg Aaroooooonnnnn !! - baca dalamnada iklan Maggi Aaron Ajis...kah kah kah

11 Disember 2013 4:47 PTG

hahahahahaha!
berat mmg mcm yoyo...

Catat Ulasan