Rabu, 5 September 2012

panduan menguruskan masa dengan lebih berkesan II.

.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
susah rasanya

lagi- lagi untuk encik beranak dua macam saya.

dua- dua kecik

dua-dua matcham ragam.

dulu kalau ada jemputan tuan rumah baru susun kerusi saya sudah tunjuk muka.

sekarang pengantin sedang sental bawah kuali kami baru mahu bagi salam.

muka budak cirit (abaikan gaya rambut ainul yang hebat itu)
smecta tidak mahu kaolin pun tidak mahu
kesudahannya susu rumusan khas yang boleh dibancuh sekali dengan smecta.
cepat baik lah anak.

*smecta = ubat cirit birit yang menurut kata KOG, rasa sama macam plaster simen.
**kaolin = sama matcham smecta,tapi dalam bentuk sirap.
***terima kasih kepada dr. kakak dan dr. hanie atas konsultansi profesional percuma.

28 comments

5 September 2012 9:37 PG

kesian ainul..:(

5 September 2012 9:38 PG

mmg hebat gaya rambut ainul tuh..hehe =)

comey

5 September 2012 9:38 PG

rambut jugah takleh blah! sampai hati ko buat anak gitu...!

5 September 2012 9:39 PG

sama-sama

:)

5 September 2012 9:40 PG

alahai cirit-birit ya..kasihann..minum air masak banyak ye ainul :))

5 September 2012 9:42 PG

@kucingorengemok

aku tak bersalah lah~~tu haji salim punya kerja~keh keh~

5 September 2012 9:43 PG

@kaklong

berat mata memandang~~~

5 September 2012 9:43 PG

@AYuNG

seb baik dia tak tau komplen~~

5 September 2012 9:43 PG

@Dr Singa

tq lagi kakak~

5 September 2012 9:44 PG

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

nasib baik dia dengan air kosong tak boleh dipisahkan~~

5 September 2012 9:46 PG

sian, moga cepat sembuh ye!

5 September 2012 9:47 PG

Kenapakah Ainul di 'temenggung jugah'kan?

Kamu kenalkah Temenggung Jugah itu siapa? Kamu tanyalah pakcik gugel kalau tak tahu, ya? :)

5 September 2012 9:58 PG

byk2 sabar.. budak nak membesar mmg macam2 ragam..

sian ainul.. macam abu bakar ellah pun ada..

5 September 2012 10:07 PG

semoga ainul cepat sihat..

5 September 2012 10:43 PG

cepat baik ainul. ainul dah kurus. errr, bukan ke mimik muka ainul memang camtu bila bergambar? hihi

5 September 2012 10:44 PG

moga ainul cepat sembuh..comel potongan rambut dia..tangkupkan mangkuk ke masa potong rambut dia tu? hahaha..jgn marah..gurau je..

5 September 2012 10:54 PG

sape yg buli ainul niiii...?
sian ainul. minum smecta byk2 ye

5 September 2012 11:00 PG

hehehe... baru anak 2 kamu dah sampai waktu org sental kuali... kalau anak 5 bagaimana agaknya kamu... ;p

5 September 2012 11:05 PG

Kelainan yang tersendiri pada fesyen rambut Ainul...kelainan potong sendirikah?

5 September 2012 11:34 PG

semoga ainul cepat sembuh!

5 September 2012 12:45 PTG

Smoga cepat sembuh yer ainul.

5 September 2012 1:02 PTG

Alah makan biskut nie Ainul. Kesian..

5 September 2012 2:46 PTG

saja aniaya ke anak potong rambut gitu...

5 September 2012 3:13 PTG

OMG! rambut dia!

5 September 2012 3:15 PTG

Ouh, Semoga lekas smbuh ye Ainul? Fashion rmbt Ainul tu, bakal jdk trend setter. Jgn isau...

5 September 2012 10:46 PTG

Kalau org dewasa dah lama saya buatkan teh pekat.. Kesian ainul

5 September 2012 11:34 PTG

ko yg potong rambut dia macam gitu eh? :)



get well soon kakak!


14 September 2012 2:57 PTG

rambut tu sape yang gunting..?
dah nampak mcm boy pulak..

psstt: moga ainul cepat sembuh hendakNYA..

Catat Ulasan