Khamis, 27 September 2012

gambar gambaran : bonbophan.



saya rasa kalau tidak bagitahu sesetengah dari kamu mesti tahu siapa yang lukis.


hasil kerja laki bini.

terima kasih bonbon dan ophan

28 comments

27 September 2012 10:29 PG

Mcm best je?

27 September 2012 10:34 PG

@faraherda. razalan

baru sampai~tak baca lagi~~rm5 je~~

27 September 2012 10:36 PG

mcm bapak mat kampung boy pun ada..hehehe

27 September 2012 10:43 PG

buku apa tu?... kat mana bole beli?

27 September 2012 10:44 PG

nak pinjam...hehehehe

27 September 2012 10:57 PG

eh.apa tu?

27 September 2012 11:03 PG

Buku apa tu? Cantik lah.

27 September 2012 11:03 PG

bestnya orang pandai melukis!

27 September 2012 11:03 PG

macam menarik je.. cuba detail lebih sket..

27 September 2012 11:09 PG

@ejaMaria

he~~gi tanya kat blog bonbon~

27 September 2012 11:10 PG

@Zatil Hulwani

meh turun bawah~~

27 September 2012 11:10 PG

@Munnafendy

kompilasi cerita cerita~he~~

27 September 2012 11:11 PG

@*SiRibenMerah

sok saya review~lum baca lagi~he~~

27 September 2012 11:11 PG

@kaklong'

cam sabri yunus tak?

27 September 2012 11:15 PG

@fiza

zine kawan buat~

27 September 2012 11:15 PG

@Rai Ourkizuna

pandai lukis + pandai tulis = bonus!

27 September 2012 11:19 PG

Dah baca nanti, cerita ya? :)

27 September 2012 11:29 PG

songkok tinggi tu ... mcm pejuang merdeka zaman 50an..

27 September 2012 12:31 PTG

i memang kenal sangat lukisan sapee tueeeee.. miss her so badly now. ;(

27 September 2012 1:09 PTG

menarik + lawa = memang kreatif..

27 September 2012 2:21 PTG

Mmg cantik lah aku tgk lukisan2 si azreen ni..aku nak beli la zine ni...

27 September 2012 6:14 PTG

best...

27 September 2012 8:18 PTG

terima kaseh banyak inchek bujal!

cerita-cerita dalam zine saya santai-santai semuanya.

p/s: saya akan cuba dengan bersungguh-sungguh untuk merealisasikan wajah firdaus dan bukan sabri yunus!


HAHAHAHAHA



27 September 2012 9:46 PTG

bujal..mana nak beli buku tu? mesti best tu..

28 September 2012 9:51 PG

awesome! keretip loooo...

30 September 2012 9:51 PTG

saya juga tak sabar nak pegang zine bonbon dgn ophan tu. kat rumah kat shah alam tapiii~

3 Oktober 2012 7:55 PG

boneka dalam chermin, kreatif laki bini. pas abis baca bagi saya pulak ye bujal. haha

9 Oktober 2012 12:02 PTG

terbaik tu!

Catat Ulasan