Khamis, 16 Ogos 2012

ikhlas

versi asli




saya sayang kawan-kawan saya.

semoga semua urusan kamu dipermudahkan Allah S.W.T


63 comments

16 Ogos 2012 9:10 PG

phew! dah dapat sijil halal, terima kasih. alhamdulillah :D *putar² bunga api king-cat kanan-kiri*

16 Ogos 2012 9:15 PG

selamat hari raya untuk bujal, mama ainul, ainul dan aisyah....

16 Ogos 2012 9:15 PG

hahahaha

elokla tu korg ni

16 Ogos 2012 9:24 PG

skandal nih.
kah2.

selamat hari raya bujal.
maaf zahir batin..



.

16 Ogos 2012 9:35 PG

selamat hari raya dan maaf zahir batin bujal sekeluarga..

16 Ogos 2012 9:35 PG

selamat hari raya bujal =)
moga berbahagia di hari lebaran ini

16 Ogos 2012 9:36 PG

keh2
duyaii..
lawak2

16 Ogos 2012 9:41 PG

amin ~

16 Ogos 2012 9:48 PG

Selamat Hari raya dan maaf zahir batin, Bujal.

16 Ogos 2012 9:48 PG

selamat hari raya buat encik bujal sekeluRGA .....lain dari yg len poster raya ko bujal haha!

16 Ogos 2012 9:54 PG

selamat menyambut hari raya bujal..maaf ye kalau ada silap dan salah..

16 Ogos 2012 10:05 PG

Selamat Hari Raya, Bujal. Maaf Zahir & Batin dari akak... 0 - 0, ok..

selamat hari raya..maaf zahir batin :)

16 Ogos 2012 10:23 PG

selamat hari raya tuk bujal sekeluarga..

16 Ogos 2012 10:32 PG

Selamat hari raya Bujal.

Nakal kamu ya? Plagiat ayat mak, lepas tu buat ucapan semula kepada mak... :)

Apa2pun, kalau selama ini ada kata2 mak yang tidak menyenangkan hati, mak pohon ampun dan maaf ya. InsyaAllah, dengan izinnya pasti kita dapat berjumpa lagi nanti. :)

16 Ogos 2012 10:39 PG

slmt hari raya!

16 Ogos 2012 10:55 PG

Selamat Hari Raya juga dari makcik buat bujal dan keluarga..

16 Ogos 2012 10:56 PG

Selamat Hari Raya buat Bujal & Family!

semoga gembira di hari raya ini ye..

16 Ogos 2012 10:57 PG

gmbr mamainul, ainul dgn aisyah takdek pun?

selamat hari raya bujal, maaf zahir batin

16 Ogos 2012 11:07 PG

$ raya warna apa si KOG tu bagi pd kau bujal?

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin

16 Ogos 2012 11:28 PG

Selamat hari raya buat bujal & family.

16 Ogos 2012 11:28 PG

Selamat hari raya buat bujal & family.

16 Ogos 2012 11:56 PG

mintak royalti woii! hahaha

happy hari raya Bujal & family..Maaf zahir batin

16 Ogos 2012 12:28 PTG

Selamat hari raya bujal dan keluarga... Maaf zahir batin...

16 Ogos 2012 12:33 PTG

kad hari rayakah ini???

16 Ogos 2012 12:59 PTG

Selamat Hari Raya Aidilfitri Bujal :)

16 Ogos 2012 3:23 PTG

nak gi raya Klang boleh?

16 Ogos 2012 3:24 PTG

Slmt Hr Raya Maaf Zahir Batin. Maaf ye awk sbb hr tu segan sgt2 nak tegur, walaupun dah nampak depan mata. Mcm jumpa artis lak rasanye.

16 Ogos 2012 3:27 PTG

@fISZ

woha~~bila tu?? cer cite~~

16 Ogos 2012 3:28 PTG

@doc

silakan~~jom saya belanja cendol~

16 Ogos 2012 3:29 PTG

@kucingorengemok

keh keh~~selamat hari raya kog~~

16 Ogos 2012 3:30 PTG

@Ibu n Abah

selamat hari raya makcik~~

16 Ogos 2012 3:30 PTG

@Khairul Hakimin B. Muhammad

kamcing~~keh keh~

16 Ogos 2012 3:31 PTG

@tasekM

hoih~manada~~selamat hari raya tas~~

16 Ogos 2012 3:31 PTG

@Dee

sama la kita~~selamat hari raya dee~~

16 Ogos 2012 3:31 PTG

@cheqna
selamat hari raya kat cheqna juga~~

16 Ogos 2012 3:32 PTG

@alien

keh keh~~selamat hari raya alien~~

16 Ogos 2012 3:32 PTG

@:: Mrs.Eady ::
insyaallah~~selamat hari raya mrs.eady~

16 Ogos 2012 3:33 PTG

@Scarlett O'Hara

selamat hari raya kak~~

16 Ogos 2012 3:34 PTG

@Angah

nak lukis tak tau~keh keh~~selamat hari raya kakngah~~

16 Ogos 2012 3:34 PTG

@ainnoraini

sama la kita~~selamat hari raya kak~~

16 Ogos 2012 3:34 PTG

@Sari Yusa Ibrahim

0-0 ye kak~~selamat hari raya~~

16 Ogos 2012 3:35 PTG

@Wanita Mutalib suka Share Instagram's Pictures

sama la kita~selamat hari raya kak~~

16 Ogos 2012 3:35 PTG

@.:nhalilah:.

kak nhalilah juga~~selamat hari raya~~

16 Ogos 2012 3:36 PTG

@kakcik

keh keh~selamat hari raya mak~~insyaallah ada rezki kita jumpa~~

16 Ogos 2012 3:36 PTG

@kakngah

selamat hari raya kakngah!

16 Ogos 2012 3:36 PTG

@Kakzakie

makcik juga~~selamat hari raya~~

16 Ogos 2012 3:37 PTG

@PUTUBAMBU

semoga akak putubambu pun begitu juga~~selamat hari raya~~

16 Ogos 2012 3:37 PTG

@amirah

tu tunggu pas raya~~selamat hari raya amirah~~

16 Ogos 2012 3:38 PTG

@sudipVSsenduk

warna warni~~keh keh~selamat hari raya kak~~

16 Ogos 2012 3:39 PTG

@fiza

selamat hari raya fiza dan family~

16 Ogos 2012 3:39 PTG

@Daddy Ziyyad

takde tanda dagang~nak claim guano~~selamat hari raya bang~~

16 Ogos 2012 3:40 PTG

@dwaty

selamat hari raya dwaty dan keluarga~~

16 Ogos 2012 3:40 PTG

@MasZuber

cun tak? selamat hari raya mas~~

16 Ogos 2012 3:40 PTG

@Nini D..

selamat hari raya nini.d dan keluarga~~

16 Ogos 2012 4:13 PTG

sy bg hint sikitla, awek yg masuk pjbt tanah tu dgn senyum sampai ke telinga pstu trus kena gi LG. Hr tu 8.8.2012. Eleh..time tu awk mesti perasan hensem kan sbb ada awek senyum2.

16 Ogos 2012 4:15 PTG

@fISZ

keh keh~~kes bicara ye? saya ingat ada orang datang dari jb~~kamu ke ?

16 Ogos 2012 4:52 PTG

hahaha... malula.. ye kot. Adk beradik suma kt s'ngor. Sy yg jauh. Ok tak nak cite lg...maluuuu

16 Ogos 2012 11:48 PTG

selamat beraya,maaf zahir batin ye...


salam raya utk mamaAi dan double Ai

17 Ogos 2012 8:56 PG

yeayyyy...
hepi raya bujal =)

17 Ogos 2012 12:08 PTG

Acu mohon ampun & maaf ye
mana tau dalam bergurau ada menyakitkan hati

Selamat hari raya
maaf zahir & batin :)

20 Ogos 2012 10:06 PG

Selamat Hari Raya
Peace......
No mercun mercun No buluh buluh letupss

27 Ogos 2012 8:08 PG

selamat hari lebaran, bujal.

Catat Ulasan