Isnin, 2 Julai 2012

Cerita Tentang Realiti Lipas + Ayam

sebenarnya,
..hari-hari saya baca blog kamu semua,
.
cuma saya tidak berkomen.
.
punyalah saya sebu akal,
.
sampai mahu berkomen pun jadi janggal,
.
apa lagi mahu tulis entri baru.
.
walaubagaimanapun,
.
marilah sini dengar saya bercerita.
.
pagi ini saat kawan-kawan cakap yang sepanyol itu juara euro 2012,
.
saya cuma senyum.
.
bukanlah saya ini manusia gemar bola.
.
haram saya tiada ambil kisah.
.
haha~
.
.

begitulah ceritanya kenapa saya sekarang jarang tulis entri baru.

aisyah irdina
3 bulan 16 hari.
sudah pandai mengiring.





*hari ini entri halimunan.siapa yang biasa baca blog saya tahu butang apa yang harus ditekan.siapa yang tidak tahu,tajuk entri sebagai pembayang.ha~~mengada-ngada kan saya hari ini?

30 comments

2 Julai 2012 8:58 PG

aku juga begituuu (macam lagu seha)

2 Julai 2012 8:59 PG

layan ajekk ~

2 Julai 2012 9:07 PG

Hahaha... mak pun tak pernah ambil kisah pasal bola! :)

Mana anak kamu yang sulung?

2 Julai 2012 9:08 PG

Jgn kuat main ilmu ghaib.....

Ekeke

2 Julai 2012 9:17 PG

comel dia..
semakin sihat.. ;)

2 Julai 2012 9:20 PG

errr errrr..
kenapakah??
invisible man kah??
kikikiki
pepun comel aishah irdina..cheqna sangat berkenan ngan nama irdina ni =)

2 Julai 2012 9:36 PG

comelnya. muka dah berubah jadi muka abahnya, mana kakak?

2 Julai 2012 10:31 PG

Wah...
Dah besar aisya....
Comel mcm kakak ainul.. Padanlah abahnya leka melayan...

2 Julai 2012 10:57 PG

Kakak rasa Irdina lagi besar dari kakak Ainul ye... montellah:)

2 Julai 2012 11:34 PG

tak tahu pun yang Euro dah habis

2 Julai 2012 11:56 PG

tengok result je..hahaha..

2 Julai 2012 12:06 PTG

tak pe...

sebu akal saya tak ada ubat
sebu perut saya ada ubat...

2 Julai 2012 12:14 PTG

lalalalalalalalala

2 Julai 2012 12:42 PTG

Tak suke bola? Rugi! Hahahahah! Gurau je.

Nape sebu akal? Ishh...jgn mcm tu. Sebu otak tak pe. Hrpnye pasni dpt mood utk berblog mcm dulu ya?

Eleh, taulah excited dgn 2 org princess tu! Sy cemburu tau!!!!!!

2 Julai 2012 1:05 PTG

aku selalu masuk blog kau wehhh

apasal aku tak tau butang apa aku kena tekan????

2 Julai 2012 1:06 PTG

mula2 kompius jugak tapi tapi tau dah ilmi magik bujal nih :)

2 Julai 2012 2:11 PTG

hi aisyah irdina!

2 Julai 2012 3:20 PTG

bila mati akal..
maka... 'mati'lah blog sekejap..

2 Julai 2012 6:26 PTG

hish, perkataan "berkomen" tu sungguh pelik bunyinya.. kalau "k" tu tukar jadik "r", lagi pelik la ayat kamu, wakakakakaka!

2 Julai 2012 8:42 PTG

nasib baik sudah biasa
hehe
comel sgt anak itu, tahu
XD

3 Julai 2012 12:43 PG

uncle pon haram tak ambil kesah...

3 Julai 2012 11:19 PG

:)

3 Julai 2012 11:47 PG

rugi ahhhh...!
best pe layan bola....

comel dak aisyah...

3 Julai 2012 1:01 PTG

demam bola rupe...jgn lupe makan ubat

3 Julai 2012 8:33 PTG

ikut belah mana la si comel ni

4 Julai 2012 9:02 PG

tak kuasa nak berjaga pagi2 buta melayan bola...tidur lagi best! :D

4 Julai 2012 1:00 PTG

saya pun tak layan euro..kalau world cup ok la..hehehe..

comelnya budak tembam tu!!!

6 Julai 2012 10:05 PG

comel!

6 Julai 2012 1:36 PTG

tu baru pandai mengiring bro... nnti bila pandai b'jalan & b'lari, mau bersawang blog ni dibuatnya :)

COMEL!

11 Julai 2012 8:44 PG

comelnye..kejap da besau..heheh

Catat Ulasan