Rabu, 18 Julai 2012

athirah.(yang utama/yang mulia)

ainul ambil lampin,

ainul kesat mulut aisyah.

ainul pandang saya,

"adik untah~"

(adik muntah)
.
.
.
.
.
.
makin hari makin besar,

makin hari makin pandai,

makin hari makin sayang.

sayang,

sayang,

sayang.


ainul athirah
17 julai.
2 tahun genap.


40 comments

18 Julai 2012 9:19 PG

happy belated birthday Ainul....sayanggg dia!

18 Julai 2012 9:20 PG

ni kes ayah malas lap muntah anak ke? hehe... semoga anak² kamu jadi anak solehah :)

18 Julai 2012 9:21 PG

macam tu lah kalau cepat ber adik...
cepat matangnya...

happy belated brithday sayang....

18 Julai 2012 9:22 PG

happy birthday nul.......

18 Julai 2012 9:24 PG

Happy belated bday Ainul Athirah. Pandai kakak jaga adik.

18 Julai 2012 9:25 PG

happy birthday ainul..jadi anak yang solehah ya..

sebaya dengan damia rupanya ainul :D

18 Julai 2012 9:28 PG

Selamat ulangtahun kelahiran Ainul:)

18 Julai 2012 9:40 PG

heppy besday Ainul...

oiiitt..ada tayar kat situ, boleh membiak denggi! haha

18 Julai 2012 10:04 PG

hepi bday kakak pandai :)

18 Julai 2012 10:20 PG

Ainul yg comel...
Hepi birthday...

18 Julai 2012 10:21 PG

happy birthday yek. moga jd anak terbaik didunia dan akhirat yek, luv from untie KA muah muah muah

18 Julai 2012 10:54 PG

hepi bestday ainul athirah, dah besar boleh jaga adik. naper mata dia makin besar makin bulat (dulu sepet)?

bujal pun hepi belated bestday (7/7)

18 Julai 2012 11:02 PG

happy belated birthday to Ainul Athirah..
moga dianugerahkan kesihatan yang baik dalam menjalani kehidupan seharian..

18 Julai 2012 11:04 PG

semoga terus menjadi anak yang solehah ainul,..anak kesayangan abah tuuu

18 Julai 2012 11:12 PG

dah besar dah ainul athirah ye..
pandai jaga adik

18 Julai 2012 11:17 PG

ainul dh 2 thn? hppy besday ainul..moga jd anak solehah pendorong ibu ayah ke syurga..insyaAllah

18 Julai 2012 11:28 PG

Okeh, bila aisyah dh pandai lap muntah sendiri, maka waktunya untuk aisyah pula jadi kakak. Eheheh.



Happy birthday kakak ainul.

18 Julai 2012 11:32 PG

happy birthday kakak :)

baik la kakak ni..... auntie nak anak auntie baik macam ainul lah :)

18 Julai 2012 11:37 PG

alahai....dah nampak sama dah muka ainul ngan adik dia...

comel.. =)

18 Julai 2012 11:46 PG

sekejap aje masa berlalu kan..

18 Julai 2012 11:56 PG

happy birthday, Ainul Athirah..

doa Cik Sari, semoga kamu menjadi anak yg membanggakan ibu & ayah.

18 Julai 2012 12:52 PTG

semoga panjang umur & murah rezeki kakak

18 Julai 2012 3:05 PTG

Happy Birthday Ainul..
Makin cerdik..
Moga membesar seperti juara..

18 Julai 2012 3:56 PTG

makin hari makin kiut.. Moga jadi anak yg berjaya didunia & akhirat nnti.

eh, 2 kucing kat belakang tu pun kiut laaa...

18 Julai 2012 5:04 PTG

hepi besdau..
semoga jd anak yg solehah...

18 Julai 2012 11:24 PTG

sudah besar anak ayah... happy birthday ainul athirah...

19 Julai 2012 12:33 PG

Sama nama dgn anak akak..semoga menjadi anak yg baik...di redhai di berkati olehNya jua

19 Julai 2012 12:44 PG

happy belated birthday ainul

19 Julai 2012 11:06 PG

eppy belated besday ainul...pandainye dia..:)

19 Julai 2012 4:20 PTG

Happy belated birthday Ainul Athirah. Jadilah anak, kakak dan muslimah yang baik ya. :)

19 Julai 2012 5:05 PTG

happy birthday ainul :)))

19 Julai 2012 7:07 PTG

ainul ke yg pki jersi tu... nmpk lain lak...

nway...epi belated birthday...

20 Julai 2012 9:16 PTG

Selamat Ulang Tahun....

23 Julai 2012 12:15 PTG

ooo sebayalah anak dara en bujal ngan anak bujang saya..tapi dia belum ada adik kecik lagi ;p

23 Julai 2012 11:57 PTG

good girl!!
girls are always good & caring & concern & loving & etc... (>.<)

24 Julai 2012 1:20 PTG

comel nye

25 Julai 2012 9:30 PG

comel anak2 awak :)

25 Julai 2012 2:24 PTG

Ainul jadi kakak yang baik...

Hepi bufday kakak Ainul.

26 Julai 2012 8:56 PG

comel ainul... dah 2 tahun... dah boleh jaga adik..

31 Julai 2012 11:15 PTG

Haih cepat betul masa berlalu, bujal. Aku rasa first time aku baca tulisan kat sini, ada gambar-gambar ainul merangkak je.

Catat Ulasan