Selasa, 6 Ogos 2013

gambar-gambaran edisi raya.


kalau ada salah silap,

kamu maafkan saya kan?

kan?

duit raya?

ikut nasib.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha









*masa servis kereta minta kamu jangan lupa periksa angin tayar ganti.orang selalu lupa itu.

18 comments

6 Ogos 2013 9:00 PG

selamat hari raya bro bujal. takde duit raya ke saya keee

6 Ogos 2013 9:15 PG

@Wadi AR

meh sini nombor akaun.hahahaha~

6 Ogos 2013 9:22 PG

err beri la alamat rumah nk dtg beraya hehehe

p/slmt hari raya buat bujal x sekeluarga..

6 Ogos 2013 9:25 PG

selamat hari raya buat Bujal dan keluarga..

psstt: syawal ni den nak datang berayo umah ekaulah bujal.. hehehe.. ;)

6 Ogos 2013 9:41 PG

Selamat Hari Raya... ;)...

cantek baju raya... duit raya pon kretip... jimat... haha

6 Ogos 2013 9:42 PG

Selamat hari raya ! :)

6 Ogos 2013 11:03 PG

hoi.
kejinya bg duit raya gitu gaya!

selamat hari raya.
maaf zahir batin, bujal!


.

6 Ogos 2013 11:09 PG

saya budak baru belajar, kalo salah tlg ajrkan..huhu mohon follow saya juga yer

6 Ogos 2013 11:24 PG

tang duit raya tu tak menahannnn

6 Ogos 2013 11:27 PG

selamat hari raya abam bujal yg ensem..

*pssttt.. bodek ada makna tuh.. nak sampul berisi duit yek.. takmo yg tulis cuba lagi tuh :p

6 Ogos 2013 12:06 PTG

keh keh keh...kita tengok siapa yang kenaaa...selamat hr raya bro

6 Ogos 2013 12:25 PTG

Senyum ahmad jais kamu nmpak mencurigakan. Hahaha...

6 Ogos 2013 4:28 PTG

selamat hari raya ..

kalau macam tu letaklah RM100 dalam satu sampul .. baru ada tarikan nak cuba lagi tahun depan.

7 Ogos 2013 11:11 PG

selamat hari raya aidilfitri & maaf zahir batin bro..saya nak cuba nasib cabut sampul raya tu boleh tak? kihkihkih..

7 Ogos 2013 2:26 PTG

lawak betoi hang ni ,bagus gak tu,1 idea...haha please try again...selmaat hari raya !

16 Ogos 2013 1:32 PTG

pehhh hensemm nyeee abang haha.

17 Ogos 2013 10:31 PG

Selamat hari raya bujal. Duit raya ikut mgu.. Lg lama raya lg kecik nilainya klu kat umah sis

28 Ogos 2013 11:34 PG

sampul raya tu berniat jahaaat

Catat Ulasan