Rabu, 1 Februari 2012

gambargambaran.edisi penghargaan.

abaikan senyum saya,
abaikan ainul dan botol.
tumpu kepada baju.
jersi antarabangsa pertama saya.
amat saya menyayangi baju itu.



44 comments

1 Februari 2012 3:38 PTG

pink!!

1 Februari 2012 3:43 PTG

dapat jersi terus abai ainul ek...ahahaha.

1 Februari 2012 3:51 PTG

Ainul yg petite. Klu berdiri sebelah Aydin, mst jauh beza...

1 Februari 2012 4:04 PTG

yeay, cun pun size!

ingatkan baju tu besau sgt..

eh sesuai pulak baju awak dgn baju ainul, hehe

1 Februari 2012 4:08 PTG

kotak-kotak membuat kamu lebih nampak slim....

hehe

1 Februari 2012 4:10 PTG

Petak2 bolwh pinjam buat main dam...hehehee... Yg pasti saya tak tau jersi pasukan mana kerana saya tak minat bola sepak.

1 Februari 2012 4:15 PTG

tidak ku tahu itu jersi...ingat baju biasa aje..hehehe

1 Februari 2012 4:43 PTG

TERSENYUM MANIS DGN JERSI PINK...

1 Februari 2012 5:04 PTG

ayah mithali..ayah sejati ! (.."tgk bola jgn lupa kami").

1 Februari 2012 5:21 PTG

pakai jersi ni memang nampak selim la bujal..nyaris tak kenal tadi.. : )

1 Februari 2012 5:36 PTG

Salam,
Kat mana ni ? Ramai kat belakang tu !

1 Februari 2012 5:41 PTG

kenapa begitu kacak sekarang ni...hehe

1 Februari 2012 5:53 PTG

aku abaikan semua, jersi2 pun aku abai, aku fokus kain lampin kat tangan tu. hahaha

1 Februari 2012 5:59 PTG

konfuse, jersi tu lelaki ke pompuan yang patut pakai?

1 Februari 2012 6:47 PTG

pink kaler gitu~~

1 Februari 2012 6:59 PTG

jejambu la bro

1 Februari 2012 8:01 PTG

comelnya anak dara tu
meow~

1 Februari 2012 10:03 PTG

sedak anak dara bersandarkan bantal original empuk

2 Februari 2012 12:15 PG

antarabangsa sangat sampai tak tahu jersi apa.

ingatkan jersi kelantan tadi

2 Februari 2012 12:46 PG

apakah sebab Bosko Balaban bermain untuk Selangor kali ini?

2 Februari 2012 12:48 PG

lagi ko suruh abaikan, lagi aku nak tengok semua..kihkihkih!

2 Februari 2012 7:24 PG

woww... man in pink ...

2 Februari 2012 8:42 PG

hensem!eh eh...ehikkss...

2 Februari 2012 9:06 PG

tak tengok jersi tapi tengok ainul.. comelnya dia dengan botol susu yang besar itu..

2 Februari 2012 9:27 PG

Ala sebenarnya ko mmg suruh fokus kan pd senyuman yg luarbiasa manisnya tu kan...

2 Februari 2012 10:42 PG

untunglah ada orang bagi. hue hue hue

2 Februari 2012 10:56 PG

jarang orang lelaki sesuai pakai pink..hehe..nice lah bujal..

2 Februari 2012 2:11 PTG

ni jersey crotia kan?

petak petak wooooo...:)

aku ada byk jersi antarabangsa, beli pun kat sempadan antarabangsa! hahaha

2 Februari 2012 2:28 PTG

kamu seorang yg antarabangsa!

2 Februari 2012 3:01 PTG

lu nampak jambu la bro...

2 Februari 2012 3:08 PTG

Cun laa pink karer.. :)

2 Februari 2012 8:23 PTG

saya rasa senyum kamu sinis lagi macho!
huhu

2 Februari 2012 10:27 PTG

hehee..ye lah euro dah dekat kan..
bujal kamu penyokong croatia kah..
saya penyokong oren.. oranje..oranje.. KNVB.. nederland~
jumpa di euro 2012!

2 Februari 2012 10:37 PTG

senyum simpul kamu..

3 Februari 2012 11:52 PG

Baju memang cantik tapi mata kakak tetap nak tumpu pada ainul...

3 Februari 2012 12:13 PTG

senyuman poyo...tak hengat!

:p

3 Februari 2012 1:42 PTG

ni la org panggil senyuman senget =)

3 Februari 2012 3:10 PTG

jersi ape tu eh?
croatia?

3 Februari 2012 5:08 PTG

Salam Matcham2

Wah siap berpuisi tu...agak2 puisi bape kerat tu ye? hehehe gurau je..

BTW kami singgah & follow blog matcham2, jangan lupa singgah & follow blog kami lepas ni ye.. :-)

www.mylovely-cats.blogspot.com

3 Februari 2012 5:46 PTG

pingky......

5 Februari 2012 12:55 PTG

silaulah..keh keh.

7 Februari 2012 1:05 PG

sedondon dgn ainul...bujal suka pink juga rupanya :P

7 Februari 2012 11:00 PTG

but i still want to see ainul, the cute one :D cool...the pinky jersey is suited on you!

9 Februari 2012 5:02 PTG

pink tuh romantik kata org.hahaha..tgk baby gurlpun pakai pink.

Catat Ulasan