Rabu, 12 Mac 2014

peduli.

bukan saya tidak ambil kisah,

cuma kisah saya,

saya simpan diam-diam dalam kocek.

awak nak tunjuk kisah awak,

awak nak jaja kisah awak,

silakanlah,

tapi saya punya kisah,

awak tak payah kisahkan.

#prayforMH370


13 comments

12 Mac 2014 10:12 PG

Baiklah!

12 Mac 2014 10:15 PG

setuju~!

12 Mac 2014 10:20 PG

@Kakcik

marh ke mak? he..

12 Mac 2014 10:20 PG

@Rai Ourkizuna

ada kawan kat ofis bising sebab dia tengok saya macam tak peduli kes mh370..keh keh..

12 Mac 2014 11:22 PG

Akak bukan tak kisah tapi mls nak ambik kisah dgn ramainya wartawan tak bertauliah.

12 Mac 2014 11:22 PG

Saya Pun bukan tak kisah
Saya kisah
Tapi saya tkut bila saya kisahkan nnt
Org kata tak payah pandai2 kisahkan
Jadi Saya pun buat2 tak kisah
Tapi sebenarnya saya Kisah
Kisah sgtttt....

12 Mac 2014 12:19 PTG

setuju!

12 Mac 2014 12:49 PTG

Betul.

12 Mac 2014 1:02 PTG

oo...so En Bujal sama la macam saya..saya tak amik port bila diorang dok sembang pasal MH370..bukan tak kisah, tapi kita kisah cara kita...doa tu kan lebih penting dari memetik kata2 yang belum tentu benarnya..

12 Mac 2014 2:05 PTG

bukan tak kisah.. cuma cara kita tak perlu nak kisahkan kat orang lain.. Jadi tak payahlah sangat dok bercerita menda yang kita sendiri tau dari berita2 yang dipaparkan..

13 Mac 2014 9:23 PG

hehhehehe..bukan xkisah..tp dlm ati mendoakan..hanya Allah lg Maha Mengetahui..kita hanya mampu berusaha dan berdoa..:)

13 Mac 2014 9:22 PTG

Kita pun tak kisahhhhh.... hikhik

16 Mac 2014 3:11 PTG

Hye, I'm a new blogger :) Salam perkenalan, Mohon singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

Catat Ulasan