Rabu, 10 Oktober 2012

sikit sama sama cubit,banyak sama sama lanyak.


selak dompet,

intai sana,

intai situ.

korek-korek.

jumpa rm50 terselit.

muka ada senyum.

fikir-fikir mahu beli apa.

kemudian telefon bimbit sondol-sondol.

"bang,nak baju baru bang.."

saya senyum.

kemudian saya gomol telefon bimbit.

suka betul dia.

kemudian malam.

saya pergi masuk pusat beli belah.

lagi lah telefon bimbit teruja.

saya keluar not 50 ringgit..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sepuluh ringgit saya belikan ainul jam.

baki saya buat modal bawa mama aiai makan.































membahagiakan orang lain,

pun boleh buat kamu rasa bahagia juga.
.
.
.
.
hati telefon bimbit yang terluka itu,

lain hari saya pujuk.

keh keh~

41 comments

10 Oktober 2012 8:42 PG

keh3.
sedap makan.
xngajak ke?

10 Oktober 2012 9:00 PG

telefon bimbit tu sondol-sondol kat area mana dek...?

10 Oktober 2012 9:04 PG

@Dr Singa

aum!!keh keh~

10 Oktober 2012 9:04 PG

Telefon bimbit pun pandai meajuk ek? :)

10 Oktober 2012 9:06 PG

tepon bimbit?
lawannya tv ke?
blur..

10 Oktober 2012 9:16 PG

yang penting happy

10 Oktober 2012 9:20 PG

telefon bimbit pun nak baju baru jugak....kehkeh...

10 Oktober 2012 9:37 PG

nasib baik telefon bimbit aku tak pandai menyondol...

10 Oktober 2012 9:41 PG

bukan saja hati telefon bimbit terluka, jantung, paru semua, sampai hati abg Bujal

10 Oktober 2012 9:55 PG

Bujal...
Makcik suka bapa mithali ni...

10 Oktober 2012 9:56 PG

amboi tepon bimbit pun pandai majuk ye..
cap ape erk tepon tu? ekekeke

10 Oktober 2012 9:57 PG

telefon bimbit merajuk ???

10 Oktober 2012 9:58 PG

Off kan vibration , takde lah telepon bimbit menyondol..~bahaha

10 Oktober 2012 10:02 PG

Sian telefon bimbit tersebuttt...kurang kaseh sayang

telefon bimbit paham :)

10 Oktober 2012 10:40 PG

Happy pun sama-sama itu lagi bahagia...

10 Oktober 2012 10:50 PG

tepon bimbit sy dr mula beli smpi skg, berbogel saja. takde hal ponn! kuikuikuikuik....

10 Oktober 2012 10:51 PG

jangan merajuk terus telefon bimbit tu sudah.. ;)

10 Oktober 2012 11:15 PG

kalau dia merajuk bukan main rm50 lagi..hehehehe..

10 Oktober 2012 11:18 PG

membahagiakan orang lain,

pun boleh buat kamu rasa bahagia juga.

Tersentuhnya hati ini.

10 Oktober 2012 11:27 PG

'telefon bimbit'

alamak... ni dah banyak terlepas ni....

10 Oktober 2012 11:33 PG

telefon bimbit tunggu duit BR1M jelah..eh..x dpt eh..tunggu gaji jelah..hihihi..

10 Oktober 2012 12:10 PTG

kan...suka tgk orang yang kita sayang atau suka, berada dalam keadaan gembira dan suka..

tapi ada ke orang yang kita suka, tahu dan nak buat kita gembira sebagaimana kita buat dia berasa suka dan gembira..acane tu bujal..kehkehkeh!

10 Oktober 2012 12:33 PTG

baik nyer tuan hp tu kan kan kan :D

10 Oktober 2012 1:27 PTG

baik puaskan nafsu perut dari nafsu telefon bimbit kannn...ahahaha

10 Oktober 2012 5:12 PTG

Telefon bimbit pun pandai sondol2 yeeee

10 Oktober 2012 5:19 PTG

betul tu membahagiakan org lain boleh buat kita bahagia juga !

10 Oktober 2012 7:03 PTG

besar dah kakak ainul.

:D

11 Oktober 2012 1:05 PG

Tepon bimbit jenama apa bleh sondol sondol nih? Habaq mai, nak pi cari

11 Oktober 2012 9:36 PG

woweee, ainul dapat jam!

11 Oktober 2012 2:16 PTG

ahhhhh sweet

11 Oktober 2012 2:59 PTG

sian telefon bimbit kan?

11 Oktober 2012 8:08 PTG

talipon bimbit boleh tunggu. heheh!

12 Oktober 2012 7:35 PG

sape gerangan menyondol dengan tpn bimbit

12 Oktober 2012 2:50 PTG

ainul jugak yg untung, dapat jam!

12 Oktober 2012 4:44 PTG

senang je nak pujuk telefon bimbit tu.. terus senyap tak sondol-sondol

12 Oktober 2012 4:54 PTG

sayu sekeping hati sebuah telefon bimbit.....makchik seluk poket kuarkan telefon bimbit...ohhh berbaju rupanya dia....

15 Oktober 2012 10:55 PG

nakalnye tepon bimbit, main sondol2 pulak ye

17 Oktober 2012 4:13 PTG

jap jap jap...
kompius nihhh...cam ne ngupe fon sondol2???hadoyaiii....
aiai??anak akak MuMuMu...hehehhe

Catat Ulasan