Rabu, 2 April 2014

untuk bini abang.(dan juga bini semua orang)

Sayang,

hantar aku ke pintu pagar,

rai kepergianku ke tempat kerja.

kucup pipiku,

salam tanganku,

senyum bibirmu,

rangkul pinggangku,

ramas punggungku,

ramas punggungku,

ramas punggungku.

siapkan aku,

pastikan aku.






2 April 2014.

lupa bawak dompet.

keh keh~

19 comments

2 April 2014 10:05 PG

hahahahaha..
hari ni buat muka kesian ke nak bekpes ngan lunch nanti??hihihi

2 April 2014 10:08 PG

hahahaha...ramas pungung tiga kali..check dompet tu kuikuikui

2 April 2014 10:14 PG

Jadi, dompet tu ada ke tak? :)

2 April 2014 10:22 PG

@Kakcik

takpe..rumah dekat mak..he..

2 April 2014 10:34 PG

jom makan ngan kitew...

2 April 2014 10:38 PG

@NM03

pucuk dicita....

2 April 2014 10:58 PG

hadoi.... sakit perut gelak
igt knapa kena ramas vontot
rupanya supaya tahu dia tak bwak wallet

2 April 2014 11:43 PG

hahaha..ngok ngek la awak ni bujal.. ingat ngape suh ramas ponggong..

2 April 2014 11:50 PG

3 kali baca ramas punggung...kenapa sukar sgt nak paham ni...tgk kat bawah tu...hampehhhh bujal..dompet lak tinggal...

2 April 2014 11:53 PG

@Irfa

jangan terlebih ramas pulak..keh keh~

2 April 2014 12:03 PTG

terlebih ramas tu mau tak pergi kerja terus.

kah2.


.

2 April 2014 12:48 PTG

seriauuuu je nak baca..keh keh

2 April 2014 5:06 PTG

esok ramas sebelum keluar rumah...kah kah kah

2 April 2014 9:05 PTG

ahahaha, lenkali ramas lah awai2 seblom kuar rumah..

3 April 2014 8:41 PG

Payah tu lupa dompet
Pompuan suka bg alasan sebab tukar handbag makanya purse tinggal...
Ekekekekkeje

4 April 2014 6:11 PTG

Dilarang melucah!!
Hahahhah!!

5 April 2014 12:47 PG

kehkehkeh.. dak Bujal memanglah.. tergelak tetengah malam baca entry ni..

22 April 2014 7:25 PTG

Bujal. Aku stress semua bloggers dah kahwin.

7 Mei 2014 11:41 PTG

dompet duit skrg ni tebal/berat..boleh perasan kalu ketinggalan di mana2..

Catat Ulasan